Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 999Oplossingen
  • 1,333Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

samsung simkaart overzetten naar iphone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een samsung s2 met een abbonement van twee jaar. dit abbonement loopt tot december. Nu wil ik graag al eerder een nieuw toestel aanschaffen. De samsung loopt vaak vast, valt uit etc. Ik ...

christa95 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G tablet bij 4G geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een Samsung Tab 4 met 4g , als ik in een gebied ben zonder 4g heb ik geen internet, wat is het probleem?Dan moet ie toch overschakelen naar 3gWiebe

wiebev door Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung note 2 firmware update Alleen-lezen Onopgelost

Is er inmiddels al bekend of de firmware update al echt uitgerold is in nederland voor de samsung note 2 toestellen? Ik probeer dagelijks te checken maar mijn toestel heeft echter nog steeds geen kitk...

HTC One M8 slaat automatisch afbeeldingen op Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Deze week mijn nieuwe HTC One M8 ontvangen. Nu zie ik dat de telefoon automatisch afbeeldingen uit apps opslaat in albums. Bijvoorbeeld de afbeeldingen uit de 9Gag app in een map 'gags'. Het lijk...

dolubbel door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S4 crasht vaak na update Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb gisteren mijn S4 bijgewerkt met de nieuwe firmware update. Deze update had de beschrijving dat het de stabiliteit verbeterde. Ik heb mijn S4 nu 4 maanden en hij heeft altijd vlekkeloos ge...

tomrennen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Kan geen SMS versturen Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Op dit moment kunnen wij vanuit Drunen (postcode 5151) geen SMS versturen. Er blijft de melding komen dat het bericht niet kan worden verstuurd na diverse pogingen. We hebben dit probleem n...

Abonnement verlengen aanbieding Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanochtend contact gehad met een medewerker van Vodafone om te vragen of er nog een aanbieding was om mijn abonnement te verlengen. Toen heeft ze mij verteld dat er een aanbieding was: 200mb da...

gewone simkaart ruilen tegen micro Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik gebruik al een enige tijd vodafone prepaid en heb van het weekend een nieuw toestel aangeschaft. Ik kwam er bij de levering achter dat ik er een micro simkaart voor nodig heb. Ik bellen met d...

Kan niet bellen sinds 23-06-2014 Alleen-lezen Opgelost

Sind 23-06-2014 om ongeveer 14.00 ur kan ik niet mee bellen.Of ik gebeld kan worden weet ik niet. Ik heb abnnement met onbeperkt bellen. Regio Cujk. Weet iemand d reden. Vodafone is ook onbereikbaar. ...

Telefoon gestolen, geblokkeerd, nieuwe simkaart? Alleen-lezen Opgelost

Hoi Vodafone, Zaterdagmorgen is tijdens een stedentrip naar Berlijn mijn telefoon mij ontvreemd. Ik heb in diezelfde nacht Vodafone mijn telefoon (Sim-kaart) laten blokkeren. Ik heb inmiddels aa.gifte...

rahsgs door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

SD Kaart promotie Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zojuist een aanmelding gedaan voor het ontvangen van de 32GB SD kaart, echter wordt mij het volgende gevraagd.Om uw deelname compleet te maken, dient u de volgende documenten nog op te sturen: ...

woralo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

roaming geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer ik de grens overga, neemt mijn galaxy s3 geen nieuw netwerk aan. Ik moet dan handmatig gaan zoeken. de netwerkmodus(in draadloos en netwerken/mobiel netwerk) staat op gsm/wcdma(auto-stand). ie...

deheugden door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wel wifi en 3g maar geen facebook en internet samsung s advance Alleen-lezen Onopgelost

wie kan mij helpenmijn samsung s advance heeft wel gewoon 3g en wifi maar als ik op fb wil laad hij de pagina niet en bij internet staat er deze pagina kan niet worden weergegeven???wel als ikde 3g aa...

bianka door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Adreswijziging lukt niet via website Alleen-lezen Onopgelost

Bij het doorvoeren van een adreswijziging krijg ik een foutmelding terug.De gegevens die ik doorvoer zijn correct.Wat gaat hier mis, graag hulp.

Suus68 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sony ericsson xperia z1 geluid valt weg Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag, Ik heb ineens een probleem met me z1, zodra ik bel valt me geluid na een minuut of 2 uit als ik hem dan naar luidspreker zet hoor je nog wel een beetje geluid maar er is niet mee te bell...

Tonny door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Veel dataverbruik en weet niet waardoor dit komt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vanochtend gebeld naar kantoor, dennis g gesproken. mijn internet verbruik nam ineens toe en geen idee waar dat vandaan komt en ik heb bijna geen gebruik gemaakt van mijn internet, doe al 4 jaa...

mitchellt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Contract Cancelation Alleen-lezen Onopgelost

I am writing here to ask how on earth is possible to cancel a contract with VODAFONE NL ? I have called and ''canceled'' the contract months ago since I left the coutry but apparently that never happe...

kons111 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S5 blauw Alleen-lezen Onopgelost

Goeie morgen, Komt de S5 binnenkort ook in het blauw bij jullie?Vriendelijke groet, Peter

petert87 door Gedreven Liefhebber
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Contacteren waardeloos Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer van alles om mijn LIVE TV app op mijn i-phone op te zeggen.Maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.Daarnaast kun je heel moeilijk vodafone contacteren.Blijkbaar alleen via twitter of face b...

Frits59 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen