Demet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail deblokkeren kosteloos?

Ik kwam laatst achter dat mijn voicemail uit zat. Ik heb de klantenservice gebeld om deze weer aan te kunnen zetten. Dit heeft de gene aan de telefoon binnen twee minuten gedaan. Echter kreeg ik aan het eind van de maand mijn rekening zien te staan dat er 20 euro in kosten is gebracht voor het deblokkeren van mijn voicemail. Ik kan nergens op de site terug lezen dat daar kosten voor wordt verrekend en ook heeft degene die mij aan de telefoon heeft geholpen hier iets over gezegd. Heeft er iemand een soortgelijke situatie mee gemaakt? Zijn er inderdaan kosten aan verbonden of niet?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Dat is natuurlijk niet de bedoeling Demet!
Als de klantenservice deze aan / uit zet worden er inderdaad kosten in rekening gebracht, normaal word er ook voor gezorgd dat deze niet op de factuur verschijnen.
Neem even contact op met de klantenservice, dan kan dit voor jou in orde worden gemaakt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Dat is natuurlijk niet de bedoeling Demet!
Als de klantenservice deze aan / uit zet worden er inderdaad kosten in rekening gebracht, normaal word er ook voor gezorgd dat deze niet op de factuur verschijnen.
Neem even contact op met de klantenservice, dan kan dit voor jou in orde worden gemaakt!
Demet
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje ik heb de klantenservice gebeld en het is opgelost!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic