maarraa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contact?

ik heb net mijn nieuwe tel binnen, ik had voor mijn oude tel een nieuwe sim kaart gekregen omdat die niet goed werkte. Nu dacht ik ik wacht daar even mee dan kan die in mijn nieuwe.
Probleem is dat mijn sim niet geactiveerd is de oude in middels gedeactiveerd is, ik niet bereikbaar ben en niet weg kan naar de winkel.

Ik wil heel graag weten hoe vodafone mij persoonlijk kan helpen zodat ik weer bereikbaar ben en dus iets aan mn gloednieuwe telefoon heb want nu kan ik dus helemaal niks!
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes

Hi maarraa,

Ai, niet zo handig! Heb je de mogelijkheid om met een ander toestel te bellen naar de klantenservice? Dit kan met het nummer, 0800-0094. Eventueel kun je via Twitter of Facebook contact opnemen, of via de chat in MyVodafone.

Helaas is het oplossen via het forum niet mogelijk.

Succes!
Groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 732Likes

Hi maarraa, was het nog gelukt? We horen het graag van je.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 437Likes

Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.