Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,678Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

iphone 6s simlock? Alleen-lezen Opgelost

Ik zit orienteren om Iphone 6s kopen samen met abonnement maar is iphone 6s met simlock of simlockvrij? Kan het niet vinden op jullie website.

chaintech door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Topic over betaalde sms- of internetdiensten / suggestie voor aanvulling Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Moderators, In het topic over betaalde sms- of internetdiensten zou nog duidelijker moeten worden gemaakt dat het ook om aankopen in games kan gaan. Die worden ook vaak via dure sms-jes afgereke...

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

de webshop werkt niet! Kan geen land invoeren bij het adres. Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer een "sim only prepaid pakket" bij jullie te bestellen (niet dat het product er iets toe doet in deze post). Als ik bij stap 2 kom van de procedure "je bestelling afronden" kan ik alle gegev...

1201 - foutje in e-mail? Alleen-lezen Opgelost

Hello Vodafone-team! In een e-mail van jullie staat "U kunt deze afdeling bereiken middels het nummer 1201" en "Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, ku...

MaxSIMe door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

toont de aantallen inkomende Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn telefoon Sony Xperia Z 2, kunt u niet de nummers van inkomende gesprekken zien

Abonnement afkopen Alleen-lezen Opgelost

Lieve (hopelijk wel bekwame) medewerker van Vodafone, Na het afgelopen jaar van Vodafonewinkel naar klantenservice, van klantenservice weer naar de winkel, van de winkel weer naar de klantenservice en...

PeeDee door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim-Only abonnement en nieuwe nano-simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ongelofelijk maar waar! Vorige week ging ik naar de Vodafone winkel in Maastricht om een nano-simkaart voor mijn nieuwe GSM. Alles ging goed, behalve dat de 4G niet werkte. Helaas werkt de 24/7-suppor...

Directory gedownloade van nokia overgehaalde foto's Alleen-lezen Opgelost

In welk directory kan ik de van mijn Nokia C3-00 met Ovi_Suite overgehaalde foto's vinden??Zodat ik die bij een email kan bijvoegen??

ceesvb door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Lumia 635 4G+Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Volgens Nokia.com kan de Lumia 635 4G, alleen gebruik maken van lte band 4 en 7.Band7/2600Mhz is in NL wel geveild (als backup capaciteit-band?) maar zal Vodafone dit toestel ook ondersteunen voor 4G?

BorisB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding email verzenden Nokia lumia 820 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Nokia lumia 820 En krijg de foutmelding 80072F30 bij email verzenden.Hoe los ik dit op?

Tjenma61 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

back up maken in de cloud nokia 920 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi met Alex,Ik kan geen back up in mijn sky drive krijgen terwijl ik een microsoft account heb?Het toestel is een Nokia Lumia 920.De instellingen zijn allemaal aangevinkt.Wie weet hoe dit zou kunnen ...

Bij synchroniseren mail error 85002012 Alleen-lezen Opgelost

Op mijn lumia 925 de mail ingesteld op dat moment werkt het dan goed maar naar een tijdje krijg ik een foutmelding probleem met de verbinding met de server www.zimbraloging.com probeer het later, daar...

cartigny door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

[Windows Phone] nieuwe Lumia Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik was benieuwd of er al bekend is wanneer de nieuwe lumia met windows 8 te krijgen is. Groet, dennis

dennis106 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia Lumia 1520 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, binnenkort mag ik mijn contract bij vodafone verlengen en heb veel interesse in de Nokia Lumia 1020. Echter zag ik op verschillende websites dat er binnenkort een Nokia Lumia 1520 aankomt. Ik z...

Nokia 920 - geen Glance scherm? Alleen-lezen Onopgelost

Mijn nokia lumia 920 heeft geen "Glance" optie. Mijn toestel heeft revisie nummer 3049.0000.1330.0008. In tegenstelling tot diverse berichten op internet, is met de Amber update, deze mogelijkheid op ...

Jenner door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nokia lumia 920 en 4G? Alleen-lezen Onopgelost

Vraag, krijgt de nokia lumia 920 ook een updat om op het 4G netwerk te kunnen?Want dit toestel staat niet in de lijst met geschikte toestellen.

Nokia Lumia 520 error code 80048889 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb onlangs een Nokia Lumia 520 gekocht en ik krijg nu de error code 80048889, ik kan nu niet mijn emails inlezen en op FB. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Dolly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone smart 4 turbo accu Alleen-lezen Opgelost

Ik heb recent een vodafone smart 4 turbo bemachtigd en moet zeggen dat de batterij erg snel leeg gaat.Ik keek bij instellingen > accu en zie dat mijn toestel altijd ingeschakeld is.Ik weet niet waardo...

Jeremy97L door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen