onderons schreef:
En toen waren de vodafone mensen weer van de aardbodem verdwenen. Een storing prima, maar niet een storing van ruim een maand zonder enige rechtstreeksr communicatie. Begin nu wel het punt te bereiken dat ik echt pissig begin te worden.
Hi,
Ik begrijp dat jullie graag willen dat wij constant nieuwe informatie plaatsen en zodra wij íets horen dan communiceren wij dit meteen. We kunnen echter moeilijk nieuwe informatie plaatsen als die informatie er niet is. Geloof me als ik zeg dat we ermee bezig zijn en dat wij het ook liever vandaag dan morgen opgelost willen zien.
In ieder geval bedankt voor jullie informatie en feedback! We zullen ervoor zorgen dat deze info bij de juiste personen terecht komt en hopelijk wordt het probleem dan zo snel mogelijk opgelost. Blijf jullie ervaringen ook vooral hier delen en abonneer je op dit topic. Je ontvangt dan een melding zodra er een update beschikbaar is. Om dit te doen klik je op onderwerpopties > abonneren. Let op: Dit kan alleen als je geregistreerd bent voor het forum.