tita14

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging toch doorgevoerd ondanks annulering..

29-11-2013 verlenging geannuleerd ivm een actie bij de PhoneHouse (50% korting op toestel bij vodafone abonnement). Dit was geen probleem volgens de klantenservice van Vodafone omdat het abonnement nog niet was doorgevoerd. 4-12-13 krijg ik een orderbevestiging van Vodafone via de mail. Meteen gebeld met Vodafone. De order werd alsnog geannuleerd. 4-11 weer een email van Vodafone. Toestel is verzonden. Weer meteen gebeld met Vodafone. Dit was een vergissing. De email kon ik als niet verzonden beschouwen "het toestel is niet verzonden". 5-11 Sms van PostNL pakket wordt vandaag afgeleverd. Weer gebeld met Vodafone.. ik moest het pakketje gewoon weigeren dan werd de order alsnog binnen 2 dagen geannuleerd. 7-11 Pakket geweigerd. 13-12 Gebeld naar Vodafone. Pakketje wordt vermist. Traject vermist wordt gestart. Ik moest 3 dagen later terug bellen dan kon de order geannuleerd worden. 17-12 gebeld met Vodafone. Niks bekend over Traject vermist. 18-12 weer gebeld. Traject Vermist wordt weer ingezet.... Volgens de barcode van PostNL heb ik het pakje geweigerd en is het pakje retour afzender.

Waarom ben ik hier de dupe van, ik heb ruimschoots van tevoren geannuleerd. Ik heb hier dus niet om gevraagd. Het is jullie fout. Dus maak het aub niet mijn probleem.

Ik heb een order lopen bij de PhoneHouse sins 29-11-2013, Ik kan deze niet verder afhandelen door jullie fout.
Deze order wordt geannuleerd als deze niet is afgehandeld binnen 2 dagen. Ik loop hierdoor 380,00 euro korting mis (50%korting). Gaan jullie me deze vergoeden?

Ik ben hier nu al bijna 3 weken mee bezig.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi tita14, wauw, daar lopen inderdaad een aantal dingen érg onhandig door elkaar... Ik kan je via het forum niet erg goed helpen met specifieke vragen over een individueel abonnement of bestelling. Zou je misschien een tweet of een Facebookbericht willen sturen? Mijn collega's zijn hier al mee bezig en je bestelling wordt uiteraard geannuleerd, maar misschien kunnen we je alvast een update geven over hoe ver ze hier mee zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic