Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,266Oplossingen
  • 1,725Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

prepaid kaart ongeldig Alleen-lezen Onopgelost

Hallo had nog een prepaid kaartje in de kast liggen .Nieuw in verpakking staat op activeer sim card voor 09/2015..dus nu ik hem uit de verpakking heb en in mijn foon heb gedaan krijg ik de vervelende ...

Geen 3g meer sinds ingang nieuw abo Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb onlangs mijn abo verlengt (+ nieuw toestel wat ik nog niet heb ontvangen) via de website, hier heb ik 22 augustus een bevestiging van gehad over de mail. Helaas werkt sinds het overzetten...

Geen toegang tot App store en trage internet Alleen-lezen Onopgelost

Al vanaf het begin dat ik mijn mobiel heb, dat is sinds 15.05.2013, is het internet van mijn mobiel (I-phone 4) erg traag.Het rare is dat ik bijvoorbeeld wel berichtjes kan ontvang van FB en dat ik oo...

Mogelijkheid afkopen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Iemand ervaring met afkopen van je abonnement bij vodafone?En de eventuele kosten.Ik moet volgens mij nog 20 maanden. maar de problemen/slechte service die ik de laatste maanden ondervindt vind...

geen 3g - 5623 eindhoven Alleen-lezen Opgelost

sinds afgelopen vrijdag geen 3g meer op mijn yarvik. Heb niets veranderd aan mijn instellingen. Vreemd? en zeer lastig postcode 5623 eindhoven

Geen Bereik Geen Internet Alleen-lezen Onopgelost

halloik ben vorige maand van kpn naar vodafone gegaan en vanaf dat moment is het zeer baggerin ridderkerk heb ik bijna nergens bereik en vaak geen internetik dacht eerst ligt aan me s3 dus ik heb even...

Verbinding valt compleet weg tussen Zaltbommel en Beneden Leeuwen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ongeveer twee weken valt mijn verbinding er met grote regelmaat uit tussen Zaltbommel en Beneden Leeuwen. De melding op mijn telefoon is "Geen service". Aangezien ik vrij vaak bel als ik op dit ...

3G uitschakelen op Nokia X3-02 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds kort heb ik whatsapp geinstalleerd op mijn mobiel de Nokia X3-02. Ik heb prepaid en kan gebruik maken van wifi. Helaas schakeld de mobiel steeds over op 3G als ik uit de wifi zone ben, ik...

Sinds lange tijd geen service op postcode 8252 CV Alleen-lezen Onopgelost

Al zeer lange tijd geen internet op postcode 8252 CV. Momenteel zelfs geen service. Alle manieren al geprobeerd om opnieuw netwerkverbinding te verkrijgen, maar continue tevergeefs. Bekend met de blin...

geen 5 euro bonus gekregen van vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn telefoon opgewaardeerd 10 euro en er stond dat je gratis 5 euro bij kreeg maar ik kreeg het er niet bij.. en er was 1 euro van me beltegoed afgetrokken terwijl ik niks had gedaan? xx

4424 AZ - Wemeldinge - 'Fout tijdens zoeken naar netwerken' - 21-8 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vorige week mijn toestel van reparatie terug gekregen (HTC One X) en sinds toen kan ik geen verbinding meer maken met een netwerk. Heb het meerdere malen (verschillende dagen) geprobeerd...

Vodafone abonnement betalen via iDeal foutje (?) Alleen-lezen Onopgelost

Hey. Ik had mijn rekening een paar dagen telaat betaalt. En dan moet je natuurlijk via iDeal je rekening na betalen. Die dag heb ik dus via iDeal betaalt en is er 31.01 van m'n rekening afschreven. Ma...

Waarneer Jelly Bean voor Xperia P Alleen-lezen Onopgelost

Hallo er is al een lange tijd een Jelly Bean update beschikbaarvoor de Xperia P, waarneer komt die naar de branded Xperia P van vodafone?

Online verlengen ERROR? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Als het goed is mag ik mijn abonnement verlengen, want mijn abonnement duurt tot 14 oktober en je mag 4 maanden van te voren verlengen. Dus afgelopen zaterdag 15 juni wilde ik deze onl...

Geen netwerk Xperia P meerdere postcodes Alleen-lezen Onopgelost

goedemorgen ik heb ALWEER netwerk problemen met mijn sony Xperia P.ik moet om de haverklap mijn telefoon opnieuw opstarten en mijn batterij gaat weer binnen 4 uurtjes leeg. vorige keer heb ik wéken op...

Problemen met internet buitenshuis Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vanaf zaterdag 21 augustus geen internettoegang meer buitenshuis.Heb de telefoon al een paar keer uit en aan gezet.

Niet kunnen bellen of gebeld worden in 3315 Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Sinds een aantal dagen kan ik niet bellen of gebeld worden in de postcode 3315. Ik heb vol ontvangst op meerdere vodafone toestellen, maar allemaal hebben ze dit zelfde probleem. Aangezi...

abonnement ontbinden Alleen-lezen Onopgelost

geachte vodaflop, ik kan eigenlijk niet meer netjes tegen jullie zijn vanwege jullie enorm slechte service,als je het al service mag noemen..mij is afgelopen vrijdag (16 november) toegezegd door de af...

HTC One 4.2.2 release date Alleen-lezen Onopgelost

Hi, I wonder if you could tell me when the update for this phone will start rolling out from Vodafone?Im currently on 4.1.2 and hoping the update will cone soon like it is for the rest of Europe.Cheer...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen