jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Anaid11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds geen onderons hoelang gaat dit nog duren ?? Kost zo wel heel veel bel tegoed mijn zoon die prepaid heeft heeft wel netjes 1000 min bel en 1000 sms gehad maar wij nog steeds NIKS
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Anaid11 schreef:
Nog steeds geen onderons hoelang gaat dit nog duren ?? Kost zo wel heel veel bel tegoed mijn zoon die prepaid heeft heeft wel netjes 1000 min bel en 1000 sms gehad maar wij nog steeds NIKS

Raar, wij kregen met moeite en een hoop gezijk maar € 5,= beltegoed op de prepaid
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zeker raar, de 1 krijgt NIETS en de ander ALLES !!!!
qoen

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
 
Dat deze storing op korte termijn opgelost is, is inmiddels niet meer geloofwaardig. Het is duidelijk dat - ondanks dat jullie dit wel zo doen voorkomen - deze storing weinig prioriteit heeft binnen Vodafone. Heeft een storing hoge prioriteit (/ kost een storing Vodafone geld), dan trekt Vodafone wel een blik extra technici open om een storing zo snel mogelijk op te lossen.
Dat jullie de klanten crediteren is niet meer dan logisch, en wanneer jullie dit pas willen doen nadat de storing is opgelost, betekent dat er wel een horizon moet zijn waarop er zicht is dat de storing is opgelost. Aangezien er nu al een maand wordt aangegeven dat de probleem wel zo gecompliceerd is dat er totaal onbekend is wanneer dit opgelost zal zijn, kunnen jullie de klanten niet langer laten wachten op de creditering danwel dienen jullie een maximale termijn in te stellen. Wat jullie nu doen is niet klantvriendelijk meer. Het zou van klantvriendelijkheid getuigen wanneer Vodafone zou zeggen: Is het probleem uiterlijk eind april niet opgelost, dan gaan wij klanten handmatig crediteren. De klant weet dan waar hij / zij aan toe is. En ja, dit kost Vodafone wat handmatig werk (en dus geld), maar juist in dit soort situaties kan een bedrijf zich onderscheiden door een situatie netjes op te lossen, dus Vodafone, kom met een concreet voorstel !
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Koen, dat is een begrijpelijke opmerking en een goede suggestie. Dat de storing op korte termijn opgelost zal zijn beweren we niet. Er wordt degelijk technisch onderzoek gedaan en zodra de oorzaak gevonden is zal eea waarschijnlijk vlot opgelost zijn.

Nu ontglipt hij ons nog.

Ik zal je suggestie hier intern doorgeven. Let wel, ik doe geen enkele toezegging 😉 Het idee geef ik door
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
BasT schreef:
Hoi Koen, dat is een begrijpelijke opmerking en een goede suggestie. Dat de storing op korte termijn opgelost zal zijn beweren we niet. Er wordt degelijk technisch onderzoek gedaan en zodra de oorzaak gevonden is zal eea waarschijnlijk vlot opgelost zijn.
 
Nu ontglipt hij ons nog.

Ik zal je suggestie hier intern doorgeven. Let wel, ik doe geen enkele toezegging 😉 Het idee geef ik door

En je kunt aangeven dat hier de meeste klanten met klachten achter staan.
Mijn geloofwaardigheid in Vodafone, bij wie ik al meer dan 10 jaar klant ben is tot een nulpunt gedaald.
mickymouse

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mede benadeelden,
Ik heb veel geduld maar dit begint zo onderhand toch wel op te raken. Zelf heb ik heel veel ervaring in de ICT en het aanbieden van diensten maar zoals Vodafone op het moment met het oplossen van het probleem van deze aangeboden, betaalde, dienst omgaat, slaat helemaal nergens op. Het kan nooit zo zijn dat een probleem wat na eigen zeggen van de Vodafone medewerkers onderzocht wordt zolang blijft bestaan. Ik weet ook dat dit geen zakelijk aangeboden dienst is en daarom de doorlooptijd vele malen ruimer is maar dit slaat alles. Indien het probleem niet heel snel wordt opgelost en er niet een ruime compensatie van alle onderons leden plaatsvindt zal ik een ieder (ook buiten de onderonsgroep) dan ook adviseren om een andere provider te kiezen en zal ik dat ook zeker zelf doen. Het aan het lijntje houden van Vodafone komt ongeveer teneinde.
Wel neem ik mijn petje af voor de medewerkers van de helpdesk die je vriendelijk blijven behandelen ondanks de klachten van de boze klanten.
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gezien " bellen onder ons" een verliespost is voor Vodafone, is het misschien wel de bedoeling dat wij als niet winstgevende klanten van Vodafone masaal overstappen naar een andere provider. Opgeruimd staat netjes. Vandaar dat Vodafone ons zo lang aan het lijntje houden. Vorige week kregen we een bericht opmdit forum dat de "storing" zo goed als verholpen zou zijn. NIET DUS!!!!!!! Dit was een zoethoudertje.
Ook ik had niet verwacht dat een degelijk bedrijf als Vodafone zo onproffesioneel met hun klanten om zou gaan. Ik stap NIET over, ik wil weer gewoon "bellen onder ons". Zo niet dan moeten ze toch met een behoorlijk alternatief komen. Ze kunnen ons niet eeuwig aan het lijntje houden. Wij als klant hebben rechten en Vodafone als provider heeft zijn plichten, zeker gezien er voor deze dienst gewoon nog geincaseerd wordt.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb een abonnement en betaal iedere maand 10 euro aan onder ons. Wat blijkt: het wordt netjes van mijn rekening afgeschreven maar het bellen naar mijn onder ons leden gaat gewoon van mijn tegoed af. Dit is sinds 1 maart kom ik nu achter, laat vanaf die datum nu  net die nieuwe abonnementen zijn ingegaan. Ik betaal evengoed nog steeds iedere maand 10 euro maar de service lijkt verdwenen? Graag zie ik alles gecrediteerd, ook aan mijn onder ons groepsleden. Anders maar even naar Kassa of de rechtsbijstandverzekering...
atefh

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben de probleem ook zat, ben benaderd door vodafone omdat mijn abbonement verliep. Ik wil een nieuwe abbo, maar ik heb uitgelegd dat ik geen zin meer had in Vodafone wegens de onder ons storing. De persoon die mij hielp wist niks van een storing. Ik kreeg geen korting of iets dergelijke om enig soort van compensatie te krijgen ( wat ik eigenlijk wel verwacht na een lange storing die nog steeds gaande is). Dit is jammer, maar wel het einde voor mij bij vodafone. Nu maar ergens een betere provider zoeken.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb net ook een bericht gestuurd naar RADAR. Als iedereen dit nu eens even doet dan zien we ze snel op TV en dan zullen ze wel toe moeten geven.

Dus allemaal hier even je klacht melden: http://www.trosradar.nl/paginas/contact/
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook al een berichtje die kant op gestuurd.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als ik via google onder ons opzoek dan kom je hier uit: 
https://my.vodafone.nl/my_vodafone/onderons/
 
Dat is de oude pagina waar je normaal je bank kunt aanpassen. De pagina bestaat wel nog lijkt het, alleen hebben wij onder ons leden daar geen rechten voor om hem te bekijken...
lanny

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij mij werkt onder ons ook niet meer, ik heb een abonnement en op mijn laatste rekening staat wel onder ons geincasseerd, ik schrok me dood van de afgelopen rekening die binnen kwam en mijn moeder moest die onder mijn onder ons nummer valt, heeft een prepaid kaart en ze bleef maar bijvullen. 
Dat jullie niet even de moeite nemen om de klanten hier over in te lichten! 
IIG, net zelf contact opgenomen met de klantenservice en op deze manier er dus achtergekomen.
 
En er is nog geen datum bekend wanneer dit probleem opgelost gaat worden, maar wel alles eerst vol incasseren.
Het wordt allemaal teruggedraaid maar wanneer....?
Ben benieuwd hoe het bedrag terug gestort gaat worden naar een prepaid kaart van mijn moeder...?
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik kan me niet voorstellen dat als vodafone ons en dit probleem serieus neemt dit allang was opgelost, met andere woorden vodafone neemt ons en dit probleem niet serieus.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Door een storing kan ik straks misschien ook niet meer mijn rekening betalen... Eens kijken hoe snel Vodafone dan bij mij aanklopt voor een oplossing 😉
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik begrijp dat jullie moeite hebben me te geloven als ik zeg dat we dit probleem absoluut serieus nemen en dat we blijven zoeken naar een oplossing. Hopelijk kunnen we binnenkort beter nieuws brengen.
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone, BRENG DUIDELIJKHEID!!!!!!!!!!! En laat je klanten niet in het ongewisse.
qoen

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@BasT:
Je zegt dat jullie blijven zoeken naar een oplossing. Er zijn echter genoeg oplossingen te vinden om klanten zolang te compenseren, zolang jullie het (zogenaamde) technische (billing)probleem met "man en macht" te lijf gaan. In dit forum zijn er een aantal aangedragen hoe jullie je klanten zolang kunnen compenseren, uiteraard zonder extra kosten voor de klant. Waarom wordt er niets met deze concreet aangedragen oplossingen gedaan dan ?
Of dragen jullie er zelf enkele aan ? (die geen extra kosten voor de klant met zich meebrengen !)
xyrakitolaksgbh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone, hoe staat het met de dienst Vodafone Onder Ons? Staat deze nog steeds (al meer dan een maand!) "in storing"? Ik hoor heel graag van jullie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic