Ik werd waker op 8 dec 2017, en ik pakte mijn tellefoon en geen service! erg vervelend denk dat zou wel eventjes zijn na 4 uur nog geen service. dus ik richting utrecht hey! berijk! meteen vodafone belllen. dus klacht ingedient over dat ik geen service hebt. ik had begrepen dat de netwerk crew hier twee weken voor nodig had die werd 4 weken had met enig regelmaat gebeld over de evt status van mijn klacht, nee ze zijn hier mee bezig. en na 4,5 weken weer ff bellen en ja hoor! we kunnen beter de waarheid aan u vertellen dat uw klacht niet in behandeling is genomen, maar is het probleem opgelost? ik zeg ja het probleem is na 2 weken opgelost. mooi dan gaan wij over op compersatie dus er wordt van alles gezegt en gedaan en volgens is het 4-1-2018 krijg ik doodleuk te horen er is geen compersatie melding aangemaakt, dus ik als klant wordt gewoon weer voorgelogen door vodafone klantenservice. Vodafone klantenservice kan er niet tegen als je zegt ik wil het nu geregelt hebben dan hangen ze gewoon op! toen ik een abbonoment nam bij vodafone wist ik niet hoe slecht de klantenservice is van vodafone. als ik dit had geweten had ik niet eens klant geworden bij vodafone. Vodafone vertrouwen is een groot goed daar maakt u misbruik van. ik ga dus echt naar een andere tellefoon aanbieder die wel de klanten respecteren en klachten goed en degelijk uitvoert. en niet de klanten aan het lijntje houden. nu is het wachten op een compersatie ..... let op die gaat er ook niet komen en de comperatie zou wel erg laag zijn omdat ik zeker weet dat vodafone mij klacht weer niet serieus behandelt. wil jij een abbonoment afsluiten bij vodafone! denk dan twee keer na want de klantenservice is echt echt shijt zooi.
omdat vodafone mij belazerd ga ik helemaal los op forums. tros radar etc zoek maar een andere hond die blaft voor julie
mensen met hetzelfde probleem suc6