Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Slechte service op DOA iPhone 7, iemand tips? Alleen-lezen Onopgelost

Gister heb ik de iphone 7 ontvangen bij het verlengen van mijn abonement.Nadat ik deze heb uitgepakt kwam ik er achter dat er aan de bovenkant van het toestel krassen zitten. Gelijk de klantenservice ...

Hmed door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben net over van kpn naar vodafoon met nummerbehoud. Nu kan niemand buiten vodafone abonnees me meer bellen. Wie helpt ne hier? Vodafoon zelf in ieder geval niet!!!!!

Samsung GT-S5830i blijft hangen in opstarten Alleen-lezen Opgelost

Beste allemaal, Ik heb een probleem met mijn telefoon. Gisteravond was mijn batterij leeg, deze heb ik sindsdien opgeladen, maar sinds ik nu mijn telefoon probeer aan te zetten, blijft hij hangen in h...

Kimm201 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering Iphone SE Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik was even benieuwd wanneer jullie weer leveringen van de Iphone SE Zilver 64gb verwachten. Jullie gaven bij mijn bestelling een levertijd van 5 werkdagen aan, waar inmiddels 15 werkdagen zijn...

Hoe kunnen we de belangrijkste problemen in de wereld voor 2030 oplossen? Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/cat3zDat heeft de Verenigde Naties zich als vraag gesteld. Hieruit zijn 17 duurzame ontwikkelingsdoelen gekomen in september 2015, beter bekend als de Sustainable Development Goals (...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik ben al zes jaar klant bij vodafon duurste van wereld ik vind niet meer leuk waarom:ik ben vorige jaar met auto naar budapest geweest ik heb buiten bundel gekocht twee keer 11 euro alleen navi...

Murat1461 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Is het verplicht om bij een verlenging een legitimatiebewijs te laten zien? Ik ben zelf niet thuis aankomende dagen, kan een familielid mijn pakketje dan ontvangen? Heb gezien dat dit bij ander...

Arsance door Stamgast
  • 286 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 153 Likes

Vodafone service SMS blijft herhaald binnenkomen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik krijg al gedurende 40 min elke 2 minuten een service SMS van Vodafone dat mijn rekening voor september klaar staat.... Dit is mij ondertussen wel duidelijk dus ik wil graag weten hoe ik dit ...

Vodafone Blackberry Service.. Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, ik heb al jaren (4jaar) een iPhone abonnement + een iPhone toestel bij jullie. Telkens wordt er elke maand nog steeds € 7,50 berekend voor BlackBerry service! Ik begrijp dat als je in de ...

samsung galaxy s6 rare geluiden Alleen-lezen Onopgelost

hi ik heb sindskort een samsung galaxy s6 maar het rare is hij maakt rare geluiden net een oude casetteband dat kapot alsof hij iets terug spoelt ik dacht mischien zit er stof in het plug maar daar is...

sibel010 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging iPhone 7 Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone,Waarom? Ik als Apple fan had vrijdag toch besloten om ipv via apple centre los een Iphone 7 32gb/zwart te bestellen om toch via jullie te doen. Heb per mail een aanbieding gekregen van ...

RiAn83 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiele versie van het Forum Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Bij de mobiele versie van het Forum staat onderaan nog steeds vermeld:© 2013 Vodafone Nederland , enz. Kan 2013 even worden gewijzigd in 2015.Dan zijn we weer uptodate. Succes! Netwerker

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

stalker achterhalen? Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik en een aantal vrienden van mij (die allemaal in dezelfde whatsapp groep zitten) worden al een jaar lang gebeld door een onbekende nummer. Hij praat altijd met een hele hoge heksachtige stem e...

Bremfm door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red plus loopt af. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Mijn Red plus abonnement loopt in November af, en nu wil ik dus gaan verlengen met de nieuwe iPhone 7+ Mijn Red plus abonnement word niet meer aangeboden en is vervangen voor Black met maar max...

Kockkie door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid simkaart geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Bij de aanschaf heb ik automatisch opwaarderen aan gezet. Hij kon een keer niet afgeschreven worden, waardoor ik via een link heb betaald.mijn nummer is al maanden geblokkeerd! Al een nieuwe simkaart ...

Daisy1313 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3g SIM ivm smartwatch Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een gps smartwatch gekocht... via China dus mogelijk krijg ik spijt maar ja... misschien bof ik.... maar het begin is niet bepaald goed...Ik moet een 3g SIM in zetten. Ik heb een prepaid simkaa...

Mummymac door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS berichten vanuit Vodafone meermaals ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment kun je meerdere, identieke, sms-berichten vanuit Vodafone ontvangen. Hierin staat bijvoorbeeld de tekst dat je nieuwe rekening klaarstaat - maar je ontvangt dezelfde sms dan tot enkele t...

Sido door Oud Community Moderator
  • 628 Topics
  • 74 Oplossingen
  • 32 Likes

Gebeld door +44 nummer Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik weet niet of dit het juiste toppic is om mijn vraag te stellen, maar ik weet niet waar die anders moet.Sinds een paar weken wordt ik gebeld door een +44 nummer. +441133418127 om prec...

miss-dees door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen