Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,752Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Reparatie Dynafix Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag mijn telefoon terug gekregen van reparatie die onder garantie viel bij apple maar via Vodafone ter reparatie aangeboden bij Dynafix(oplichters). Dit is 2'de reparatie 1'de keer terugkregen met...

Activeren simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al anderhalve week bezig om de simkaart te activeren van vodaphone. Ik ben overgestapt van tmobile naar vodafone met nummerbehoud. Tmobile heeft alles vrijgegeven maar jullie zeggen dat het pas...

Geen 4G op telefoon Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb Vodafone YOU prepaid bij jullie en af en toe zet ik de dagbundel aan of neem ik een YOU bundel met internet. Ik merk echter dat ik nooit ergens 4G heb op mijn Samsung S5 Neo, te...

Vodafone opzegging Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Op 12-10-2016 heb ik schriftelijk laten weten aan vodafone dat mijn telefoonnummer zou moeten worden opgezegd. Tot mijn verbazing krijg ik zojuist te horen dat er momenteel op het nummer ...

Simkaart werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekocht. Ik ben mijn smartphone namelijk dit weekend kwijtgeraakt.Hier thuis heb ik nog een oude simlockvrije telefoon liggen, waar voorheen ook een Vodafone s...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen