Heb je sedert oktober 2012 een Vodafone abonnement met Nokia Lumia 800 en internet etc. Krijg je vandaag een message van Vodafone met de volgende tekst:"We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet en MMS. Zometeen ontvang je hiervoor de juiste instellingen. Om gebruik te maken van internet en MMS dien je deze instellingen te accepteren. Volg zorgvuldig de instructies op je toestel."
Tja en je kan niet anders dan de aanpassingen accepteren. Hopelijk is er nu niets verziekt want alles werkte voortreffelijk. Maar volgens Vodafone kan ik pas vanaf nu internetten en mms'en.
Dus pas meer dan een half jaar na aankoop en aanvang abonnement????
Maar goed dat dit niet waar is want dan was de mobiele rechter al langs geweest.
Toch zou ik graag willen weten welke technische hobbiest hier bezig geweest is.
De telefoon deed het overigens niet na deze aanpassingen. Moest eerst uit/aan gezet worden.
Bah!
Vandaag 22 mei een vriend enthousiast gemaakt om over te schakelen op Vodafone glasvezel met alles in één pakket. Alles voor hem uitgezocht. Nu gaat hij bellen met VF, ik hoop dat VF het nu ook meteen goed oppakt. En deze nieuwe klant tevreden stelt. Want anders beveel ik ze niet meer aan.
Helaas boodt het klantencontact geen duidelijke taal. De nieuwe klant had slechts één vraag en dat was wanneer kan ik aangesloten worden. Hij had dat graag binnen 3,5 week gezien. Nou men kon helemaal geen datum geven ook geen benadering. En het zou wel kunnen dat hij dan enige weken zonder Internet/TV en telefoon zou zitten.
Duidelijk dus. Triest. Dus niet meer aanraden.