Ik krijg zojuist het volgende SMS berciht:
"Vodafone info: Vanwege een technische storing kunnen wij u momenteel geen status geven over uw bundel verbruik. Ga naar My Vodafone app om uw bundel verbruik te zien.".
Als je geen empathie hebt met je vaste klanten weet je kennelijk ook niet dat zij WindowsPhone gebruiken en daar is nog steeds geen werkende app voor. Hoe kun je dan dit soort berichten sturen.
Het heeft heel lang geduurd voor Vodafone op het gebied van Glasvezel leerde communiceren met de klant en dan ook nu een volwassen product aanbiedt. Met de snelste mobiele provider en een redelijk goed netwerk (4G nog steeds een ramp), zou je mogen verwachten dat er nu echt eens energie gestopt gaat worden in een volwassen Mobiel product met volwassen communicatie.
Wanneer mogen we dat verwachten. Zojuist weer voor 2 jaar het abo verlengd. Ik twijfel of ik daar mee door blijf gaan. Neem eens actie doe eens wat. Wordt eens wakker. Je had heel KPN met al lang kunnen inlijven.
O, en een klant een reply kunnen laten geven daar doen jullie niet aan want eigenlijk wens je geen wederwoord van je klant. Welk één arrogantie.