Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,168Oplossingen
  • 1,570Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

cookies Alleen-lezen Onopgelost

Hoe krijg ik die cookie instellingen melding van mijn scherm? Tig keer geaccepteerd, paar keer afgewezen maakt niet uit dat stomme ding blijft maar over het scherm zweven.Op tablet is het nog tot daar...

ericS door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Super - Multisim + werking orderstatus/nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Ik heb begin van de maand een nieuw abonnement afgesloten, Red Super, met nummerbehoud en toestel. Nu kreeg ik vandaag een pakketje van VF, met daarin het verwachtte toestel en de simkaart. Echter er ...

rkars door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

aanmelden netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanavond rond half 7 via Internet mijn nieuwe simkaart ofwel aangemeld bij netwerk maar zou een smsje krijgen kon een uurtje duren maar nu om half 9 nog niet helaas.

mclaaren door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing bij aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb verschillende keren geprobeerd iets aan te vragen via sms of via de app en krijg al een half jaar lang de melding:Vodafone info: Door een technische storing kunt u zich momenteel niet aanmelden...

lizzy85 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

hallo,Ook ik heb een nieuwe iPhone 6 en heb m'n simkaart vanmorgen rond 10u geactiveerd. Dit is ook goed gegaan volgens de mensen van de chat. Echter nu al zo'n 10u geen netwerk. Alles geprobeerd, zoa...

Serge34 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

KLACHT: Voda account Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al sinds 2 jaar een abonnement bij Vodafone. Ik krijg keer op keer foutmeldingen als ik een account probeer aan te maken! Ook bij winkels kan men mij niet helpen. Ik heb er schoon genoeg van en...

Nokia C1-01 kan geen SMS meer ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Een c1-01 onvangt geen sms berichten. Wel als ik de simkaart in een ander toestel doe.Heb de toestel terug gezet in fabrieksinstellingen. Geen resultaat.Wat te doen? Edit moderator: Titel aangepast zo...

potterm door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 5S contacten weg Alleen-lezen Onopgelost

Hai, Ik heb de laatste paar dagen geen gekke dingen gedaan met mijn telefoon, maar van het ene op het andere moment zijn een aantal contacten om wat voor reden dan ook verdwenen. Als ik in mijn Whatsa...

Gear Fit aanvragen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds vandaag een S5 in mijn bezit en daarbij zou ik ook een Gear Fit erbij krijgen maar die zit er niet bij?

arnielen door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zojuist verlengd, en nu een prachtige aanbieding gezien....!!! Alleen-lezen Opgelost

17 sept. jl. heb ik mijn bestaande abonnement (dat afliep op 30 september) verlengd... Razendsnel had Vodafone dit geregeld. Het bijbehorende toestel is officieel nog niet uit (dus niet leverbaar). He...

AgnesKL door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

2x 1gb in mijn rekening? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Vorige maand tegen het einde van mijn rekening, was ik over mijn 1gb heen. Heb toen de blox '1gb geactiveerd'. Maar die staat nu 2 keer op mijn rekening.. Lijkt meSterk dat ik die ene g...

Rjd door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Snelle netwerkwissel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een samsung S4 mini en ik kan mijn toestel zo instellen dat het altijd een goede internetverbinding heeft als er bijv. geen goede wifiverbinding is. Dat werkt soms maar meestal zit ik dus op he...

MLI door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wijzigen van verlenging Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Mijn abbo loop 29-10 af. omdat mijn toestel nog goed was dacht ik te besluiten om naar een sim only te gaan.Ik hab dus al op 27-7 een verlenging door gegeven en deze zou dus 29-9 ingaan. Nu begin...

inzicht rekening wanneer abonnement opgezegd is Alleen-lezen Opgelost

Beste, Per begin september ben ik over gegaan naar een andere provider. Nu wil ik graag inzicht krijgen in de twee laatste rekeningen maar mijn vodafone profiel is afgesloten, herkent mijn tel.nr. nie...

lamers door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S4 oplader stuk Alleen-lezen Opgelost

Hallo mijn galaxy s4 oplader is stuk en ik wou graag weten of ik een nieuwe kan aanvragen

kyrelloes door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement samsung S5 met gear Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ongeveer 3 maanden geleden heb ik mijn abonnement verlengd en daarbij de Samsung S5 gekozen. Nu stond erbij dat je ook de gear erbij zou krijgen (dat bandje om je pols) , maar deze heb ik nooit...

Matheno door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Twee belangrijke vragen. Alleen-lezen Onopgelost

Hi allemaal,Ik had 2 vragen waar ik zelf nog niet echt het antwoord op kreeg of duidelijk was in ieder geval.. Hoop dat iemand van hier misschien mij veder kan helpen?? Mijn eerste vraag is namelijk;O...

Patrieszx door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Persoonlijk aanbod Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik zou mijn abonnement 4 maanden voor mijn einddatum van mijn abonnement kunnen verlengen en een nieuw toestel kiezen, maar op de vodafone website staat dat ik nog geen nieuw abonnement kan neme...

itzdoomalex door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Bellen naar China probleem Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb even een vraag. Ik wil iemand bereiken in China maar zodra ik bel komt er geen verbinding tot stand. Neem aan dat SMS dus ook niet aankomt. Ik heb +31 voor het nummer al geprobeerd en oo...

D123 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen