jeftaelachouri

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Wallet foutcode 2039

Vorige week ben ik bij een Vodafone winkel geweest om een probleem op te lossen met de Wallet. Toen dat eenmaal opgelost was, diende het volgende probleem zich al aan: na het accepteren van de voorwaarden krijg ik nu steeds de melding:

Openen mislukt. Sorry, Wallet detecteert je oude simkaart terwijl je recentelijk een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Plaats de nieuwe simkaart in je telefoon. Foutcode: 2039

Vreemd, want ik heb de juiste simkaart toch echt in mijn telefoon zitten. Vorige week bij de Vodafone winkel werd er mij verteld dat dit binnen 7 dagen opgelost zou zijn. Die zijn bijna om en ik kamp nog steeds met diezelfde melding. Wanneer wordt dit opgelost?


3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi jeftaelachouri,

Je zou eventueel contact kunnen opnemen met de klantenservice. Is er al een case aangemaakt? Dan wordt dit namelijk nader onderzocht door de technische dienst.

Kies in het keuzemenu voor optie 4 en hierna keuze 2. Dan wordt je doorverbonden met de afdeling over Vodafone Wallet.

Groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi jeftaelachouri,

Heb je contact gehad met onze klantenservice?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic