Nico1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SIM geblokkeerd

Goedemiddag. Ik heb vorige week een nieuwe S8 ontvangen. Nu heb ik (dom dom) geprobeerd de PUK te wijzigen in iets met oa letters. Resultaat; SIM geblokkeerd. Nu heb ik gelezen dat ik bij de Vodafone-winkel een nieuwe SIM kan krijgen. Helaas zit ik momenteel in een rolstoel. Naar de shop gaan is dus erg lastig. Is er een andere optie om een nieuwe SIM thuis te krijgen? Klantnummer:, ordernr dd 29 mei 2017 *moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd Nico1*
Bvd
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Nico1,

Ik kan begrijpen dat het wat lastiger voor je wordt omdat je per rolstoel reist.

Heb je al eens contact opgenomen met de klantenservice? Mocht je dit nog niet hebben gedaan dan zou je dit even kunnen proberen.

We horen het graag van je terug!

Groet,
Marc- zou jij onderstaande details kunnen verwijderen? Merci.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
SamsungExpert, gedaan, bedankt voor het melden! 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice Nico1?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic