laurajagersma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

roaming in het buitenland

Hallo,
Ik zit met een vraag, ik ben in het buitenland en heb internet uit staan, wel wifi, daarbij heb ik het vinkje bij roaming ook uit gezet.
maar nu zie ik rechtsboven bij je netwerkbereik zeg maar wel ern R staan, is roaming nu wel echt uit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Beste @laurajagersma

Welkom op het forum.
Als dataroaming en mobile data /mobiele gegevens uit staan dan kunt u alleen gebeld, bellen, smsen of een sms ontvangen.
De R houdt in dat u op een ander netwerk zit dan het vodafone netwerk.

Alvast een hele fijne dag en geniet ervan.

Groetjes Stevied86

Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Beste @laurajagersma

Welkom op het forum.
Als dataroaming en mobile data /mobiele gegevens uit staan dan kunt u alleen gebeld, bellen, smsen of een sms ontvangen.
De R houdt in dat u op een ander netwerk zit dan het vodafone netwerk.

Alvast een hele fijne dag en geniet ervan.

Groetjes Stevied86
laurajagersma
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor het antwoord@
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @laurajagersma

Zou ik je wel nog mogen vragen om mijn antwoord als oplossing te selecteren. Mocht je nog vragen hebben ben je hier op het forum altijd welkom.

Groetjes stevied86
oguzu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit momenteel in het buitenland en zie dat er bijna elke dag €2 (buitenland blox) in rekening gebracht wordt terwijl mijn mobiele data verbinding uit heb staan, wel wifi, daarbij heb ik het vinkje bij roaming ook uit gezet. Ik wordt ook niet gebeld en bel zelf ook niet. Uiteraard heb ik ook dagen gehad dat ik heb gebeld of internet gebruikt heb.
Maar zeker niet elke dag. Wanneer ik bij mijn verbruikdetails kijk zie ik onder "overig" steeds €1,65 ex. Btw staan.
Wat kan ik doen om dit tegen te houden?
Alvast bedankt voor de antwoord.
Anonymous
Niet van toepassing
De alles in 1 op reis springt aan zodra je belt, sms't, data verbruikt, gebeld wordt of een sms krijgt.
De alles in 1 op reis kan uitgezet worden via my Vodafone of de klantenservice
Tan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hello, I have same problem, I forgot to turn on the data roaming before leave NL. Now I am in Paris and could not access the mobile internet. Please advise. Thanks a lot.
Anonymous
Niet van toepassing
In your mobile phone (settings-more-mobile network) you can turn on roaming.
If you want to activate blox live alles in 1 op reis you can contact the customer service or you can turn IT on in my Vodafone
Enjoy tour stay!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic