Sylvia62

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Next

In april 2017 heb ik via Vodafone online een Samsung S8 plus gekocht. Dit toestel is niet te laden en is vandaag ter reparatie opgestuurd. Nu gaat het zo’n 10 werkdagen duren eer ik het terug heb en dat is echt balen aangezien ik hem ook zakelijk gebruik. Kan ik mijn abonnement overzetten via Vodafone next zodat ik sneller een smartphone heb?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sylvia62, welkom op het Vodafone Forum! Wat lastig dat je toestel niet meer te laden is. Om na te kijken of NEXT mogelijk is kun je dinsdag bellen met 1201 of een van onze winkels bezoeken. Via het Forum kunnen we dit niet nakijken, het topic zal dan ook binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic