Wat een ellende. Laat mijn sim-card verwijderen omdat ik een dual simcard wil. Dit gebeurt in de winkel, krijgt de vodafonemedewerker er de vergrendeling op van mobile protect. Ik heb dat niet ingesteld, maar volgens hun wel. We versturen een mail om mijn wachtwoord dan te vernieuwen 😕 en eenmaal thuis kan ik mijn wachtwoord resetten. wat krijg ik als antwoord:WE ARE SORRY BUT WE ENCOUNTERED THE FOLLOWING ISSUES: ER IS GEEN ACCOUNT GEREGISTREERD MET DIT MOBIELE NUMMER. PROBEER HET OPNIEUW.
dit heb ik nog een keer gedaan en krijg dezelfde melding. Nou ja, het klopt ook, ik heb me gewoon ook niet geregistreerd, dat zei ik in de winkel al, maar werd niet gelooft. maar heb dus toch met de nieuwe simkaart er gratis de de vodafone protect op gekregen. Kan nu niks meer. niet bellen, geen internet, geen spellen, geen whatts app., er zitten filmpjes op van mijn 1 jaar oude kleinzoon, muziekstukken van mijn familie en een eigen net nieuw gecomponeerd muziekstuk. Resetten en terug naar fabrieksinstellingen is dus geen optie. Hoe los ik dit op?