100357

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Mobile Protect

Heb mobiel protect aangezet en alle benodigde gegevens daarvoor ingevuld. Helaas krijg ik gelijk te zien dat de proefperiode is verlopen en dat ik een betaalde versie moet nemen. Dat wil ik niet en ik wil ook niet continu die meldingen daatover ontvangen. Het is een irritante app die je ook niet normaal kunt verwijderen. Graag zou ik van iemand van vodafone te horen krijgen hoe de app verwijderd kan worden. Het lijkt op spam. Als het een goede app zou zijn wat je wel mag verwachten van vodafone zou de app makkelijk te verwijderen zijn. Graag spoedig een bevredigend antwoord zonder gedraai er om heen.  Ook dure telefoontjes naar de klantenservice zijn geen optie. Hoe kan ik de app verwijderen?
108 Reacties 108
nando21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede avond

Mijn mobiel is vergeneld door mobile protect maar ik kan krijg geen wachtwoord binnen op me mail
Hoe kan in me mobiel ontgrendelen?

*moderator edit: onderwerp aangepast van 'vergeneld door mobile protect' naar 'Vergrendeld door mobile protect'.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Door even contact op te nemen met de klantenservice via de live chat bijvoorbeeld kan er en tijdelijk wachtwoord worden verstuurd zodat je het toestel hierna gewoon weer gebruikt kan worden.

www.vodafone.nl/support/contact/

*moderator edit: onderwerp aangepast van 'vergeneld door mobile protect' naar 'Vergrendeld door mobile protect'.
Lilian71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wil heel graag weten hoe ik de premium versie kan uitzetten. Graag met spoed
Cavalino72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@lilian71....simpel. Ga op je foon naar de my vodafone app. Log in...de app opent met 7 bollen...de middelste is stilstaand en daar kun je je foto zetten....daar zie je links een grijze bol...MIJN PROFIEL....klik op die bol....er opent een grijs scherm met weer 5 bollen...linksboven staat een bol genaamd ABONNEMENT...klik daar op.....weer opent een scherm....deze keer met 4 bollen....rechtsonderin staat een bol genaamd OVERIGE AANKOPEN...klik daar op....daar staan je aankopen van de afgelopen 3 maanden....onderin zie je in het geel staan BETALINGEN en in het grijs ABONNEMENTEN....KLIK DAAR OP....daar staat als het goed is mobile protect bij.....klik er op dan komt er een blauwe knop te voorschijn...opzeggen...klikken en bevestigen en voila....aan het einde van de lopende maand die betaald is is mobile protect opgezegd.
Daarna kun je het verwijderen.

Ow ja zorg wel dat je foon op 3g of 4g staat en niet op wifi.
Esmee_d

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onlangs heb ik mijn nummer laten wijzigen (dus wel nog het zelfde abonnement) maar bij Vodafone Protect staat bij abonnementsgegevens nog steeds mijn oude mobiele nummer. Hoe kan ik dit wijzigen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Esmee_d ,

Ik neem aan dat je niet Vodafone Mobile Protect bedoeld maar MyVodafone?
Esmee_d

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik bedoel echt Vodafone Protect. My Vodafone heb ik wel aan kunnen passen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Esmee_d

Heb je een betaald (Premium) account of heb je een gratis account?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, Mobile Protect is uitgefaseerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic