RooftopRumble

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vocht/Valschade Iphone 6


Beste Mensen,


Ik ben zojuist in de tuin tegen de tafel gevallen waardoor mijn telefoon van de tafel viel & er een kop koffie over viel. Nu is mijn scherm kapot en m'n speaker doet het niet meer alleen op luidspreker kan ik nog bellen.

Is dit gedekt onder mijn verzekering ( ik vind die kleine lettertjes & uitsluitingen altijd zo lasitg )


Ik heb een Vodafone RED Super abbonement met een Top Garant verzekering.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Dat is natuurlijk vervelend als zoiets gebeurt. Gelukkig heb je een verzekering erop staan.
Ik raad je gewoon aan bel met de verzekering: ace insurance (043)3870272
Je kunt dit het beste met hun controleren. Zorg er wel voor dat je het imei nummer bij de hand hebt. Deze vind je door *#06# in je toestel in te typen.
Ik raad je tevens aan om het toestel een paar dagen in een afgesloten bak met rijst te leggen zodat het vocht eruit gaat.
RooftopRumble
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag, ik neem aan dat iemand hier toch wel weet of dit gedekt is?
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb je alvast de informatie doorgeven die ik wist. Trouwens voordat het toestel ter reparatie wordt aangeboden dien je als eerste contact met hun op te nemen.
Ik was al verder aan het zoeken voor je en ben het volgende tegen gekomen:
Bij een top garant valt vochtschade eronder.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Jouw schade is vrijwel zeker gedekt. Het is het zogeheten 'ongelukje' En dat is gedekt onder de verzekeringsvoorwaarden van ACE insurance.
Wel is belangrijk dat je zo snel mogelijk de schade meldt bij ACE insurance. En het schade-formulier eerlijk en helemaal volledig invult. Verder geldt er een eigen risico van (ik meen) €45,00

Hoewel je een hekel hebt aan de algemene voorwaarden van de schadeverzekering, zijn deze kleine lettertjes wel bepalend voor het feit of je recht hebt op een vergoeding van je schade.

Mijn mening is slechts een deskundige mening. Maar verzekeringsmaatschappij ACE Insurance kan jou daadwerkelijk een correct antwoord geven.
Je hebt met hen een verzekeringsovereenkomst afgesloten.

Succes!


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic