Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Rekening april 2015 Alleen-lezen Onopgelost

De afgelopen maanden is het misgegaan met mijn automatische incasso's, wat ik uberhaupt al erg vervelend vind. Nu heb ik als laatst mijn rekening van maart betaald en kijk al sinds begin deze maand re...

Signaalplus Alleen-lezen Onopgelost

beste, Vanwege slecht bereik op mijn werkadres heb ik op 23-02-2015 een Signaalplus (zakelijk abo) besteld. Na 2x een leverweek te hebben ontvangen heb ik nog steeds niets binnen. Zojuist wederom de k...

puckode kwijt Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben de kode kwijt om mijn oude toestel Samsung G Ace via abonnement van 2008 SIMLOCKVRIJ te maken.Graag zou ik dit toestel voor mijn man gebruiken. Hoe krijg ik deze simlockvrij?

rekeningen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort worden mijn telefoon rekeningen niet meer afgeschreven en bij toeval keek ik hier a. Waar ik dus achter kwam dat ik 2 rekeningen open heb staan van 70/80 euro. Betekend dat ik al 2 maanden ...

simkaartwissel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nieuwe telefoon Samsung s6. Mijn vodafone abonnement heb ik verlengd. Maar nu heb ik zowel via internet als ook telefonisch de simkaartwissel gedaan. Daarbij het simkaartnummer van de nieuw...

abonnement verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen maandag ben ik door jullie gebeld over het verlengen van mijn abonnement. Ik ben accoord gegaan met jullie aanbod en ik zou via de mail nog bevestiging krijgen. Vooralsnog heb ik niks gekreg...

e-mail "g^(O)^d" Alleen-lezen Onopgelost

Lieve mensen, en Vodafone medewerkers, Allereerst mijn complimenten voor Uw liefdevolle hartelijke medewerkster "A...". Die was zo hartelijk en vriendelijk.Zei tegen haar U heeft en hele mooie naam da...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen