Dieuwerrr
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Visual voicemail

  • Hallo Vodafone,

 

Ook vanuit hier de vraag wanneer visual voicemail beschikbaar wordt bij Vodafone! Toch wel een groot gemis en een dienst die al jaren beschikbaar is bij andere providers.

 

Mvg,

Dieuwertje

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11226Posts
  • 1689Oplossingen
  • 2106Likes

Hoi @Dieuwerrr,

Welkom op de nieuwe Community van Vodafone.
Ik begrijp het gemis van Visual Voicemail.
We hebben intern aangekaart dat hier nog steeds vraag naar is. Helaas is er (nog) niks bekend of Visual Voicemal uitgerold gaat worden door Vodafone.
 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9297Posts
  • 2943Oplossingen
  • 2061Likes

Hoi @Dieuwerrr 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone,

Zoals je wellicht al op andere topics van mensen hebt kunnen lezen, daar heeft Vodafone geen antwoord op. Onder de aandacht brengen is altijd goed maar het opnieuw openen van en topic is daarvoor niet nodig. Voorlopig, denk ik, kan je deze functie wel op je buik schrijven. Vodafone heeft al jaren deze functie niet en verwacht ook binnenkort niet dat deze uit komt. 

Fijn weekend

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11226Posts
  • 1689Oplossingen
  • 2106Likes

Hoi @Dieuwerrr,

Welkom op de nieuwe Community van Vodafone.
Ik begrijp het gemis van Visual Voicemail.
We hebben intern aangekaart dat hier nog steeds vraag naar is. Helaas is er (nog) niks bekend of Visual Voicemal uitgerold gaat worden door Vodafone.
 

Bekijk in context

P. Brouwer
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het zou fijn zijn om niet steeds hetzelfde antwoord te lezen op deze vraag, die verschillende keren op het forum voorkomt. "We kijken ernaar." Liever duidelijkheid: we gaan dit nooit doen. Voor mij echt een minpunt van een Vodafone-abonnement. Maar de voordelen (in combinatie met Ziggo) wegen nu nog op tegen de nadelen.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9297Posts
  • 2943Oplossingen
  • 2061Likes

Als Vodafone er nu nog niets over te melden heeft, dan krijg je ook elke keer hetzelfde antwoord. Misschien doen ze er ook helemaal niets aan, kan best. En dan is het antwoord dat ze het niet weten. Het blijft lastig en wie weet, in België hebben ze het ook van deze week gekregen. Dus wie weet komt Vodafone er ooit nog eens mee. En dan liefst wel gratis! Ja, zal het maar gelijk zeggen 🤪

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11226Posts
  • 1689Oplossingen
  • 2106Likes

Dankjewel voor je feedback @P. Brouwer
Helaas is er (nog) niets bekend over of Visual Voicemail uitgerold zal worden voor klanten. 
Vandaar dat wij ook telkens intern aankaarten dat hier vraag naar is.

josdegroot
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zelf heb ik 3 jaar gewerkt bij Vodafone op het hoofdkantoor, ik heb hier toen alle mogelijke moeite gedaan om duidelijk te maken dat Visual Voicemail een groot gemis is, en niet past bij het  "premium" merk wat Vodafone wilt zijn. Het probleem is dat de organisatie helemaal vast zit met processen en procedures en iedereen overal over mee aan het "plassen" is, maar er weinig mensen zijn die uiteindelijk een dergelijk besluit nemen. Er moeten dan eerst pagina dikke businesscases gemaakt worden, door 35 verschillende overleggen gehaald worden, voordat het mogelijk op de roadmap komt (waar het dan vervolgens weer gemakkelijk vanaf gestreept kan worden.).

 

De mensen die zich nu bezighouden met voicemail lukt het iig niet om het er doorheen te krijgen en zien het belang er ook niet van in....3 jaar geleden waren ze net naar een nieuw voicemail platform gemigreerd waar dit dus niet in meegenomen is (gemist kans...) reken er dus maar niet op dat dit ooit nog gaat gebeuren.

 

Bericht wat ik in 2017 heb ontvangen (heb het even geanonimiseerd). Maar als dit in 3 jaar nog niet voor elkaar is...

 

Hoi Jos,

Ik had dit bericht idd ook al via een ander kanaal ontvangen. Wij zouden het ook voor elkaar kunnen krijgen. Ons netwerk en het Voicemail Platvorm kunnen het aan. Er is echter groen licht en budget vanuit de business benodigd om dit waar te maken. Gezien de fusie tussen Vodafone en Ziggo zijn er geheel andere prioriteiten aan de orde van de dag.

Wel hebben wij inmiddels eerste initiatieven genomen om samen met Ziggo ‘The Way Forward’ te bespreken als het gaat om de dienst Voicemail.

Ik heb elders al Visual Voicemail zien werken op een iPhone en ben er enorm over te spreken.

Er is tot op heden dus niets veranderd als het gaat om de feitelijke komst van visual voicemail. Ik blijf dit wel onder de aandacht brengen bij onze business 😉

 

Technical product Specialist

Product Owner Voicemail

 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11226Posts
  • 1689Oplossingen
  • 2106Likes

Helaas zal het niet aan mij zijn om te bepalen of Visual Voicemail op de "Road map" staat en/of uitgerold gaat worden. Maar ik zal er alles doen om dit kenbaar te maken @P. Brouwer binnen Vodafone.
Zoals je al aangeeft. zijn er verschillende afdelingen zich hierover buigen, of er budget voor is en of er bepaald wordt of dit prioriteit heeft, op de roadmap moet komen etc.

 

Uitgelicht topic