EIJKEMANS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met bellen.

Beste lezer,

Sinds kort ben ik ( na 6 jaar probleem loos 

T-mobile ) overgestapt naar Vodafone.

Rede hiervoor was de samenwerking tussen Ziggo en Vodafone.

Alles zag er goed uit tot dat ik de tweede dag probeerde te bellen, ik kreeg nu de melding

"Kan niet verbinden".

Chat contact gehad met Vodafone; handmatig netwerk van vodafone gekozen en toestel uit aan gezet hierna ok..

Blijk nu dat ik dit bijna dagelijks moet doen!!

Uit en aanzetten van mijn samsung S10 is ook genoeg om de verbinding terug te krijgen.

Vodafone gaat mij nu een nieuwe Simkaart sturen maar ik denk niet dat het probleem hiermee is opgelost.

Heeft iemand nog tips waar dit eventueel aan kan liggen want dit is toch een erg vervelend probleem.

 

Groetjes Ton 

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @EIJKEMANS,

Welkom op de Community van Vodafone.
Dat is geen goed begin! Het kan verschillende oorzaken hebben waarom er problemen zijn met het netwerk.
Super om te lezen dat je al een nieuwe simkaart krijgt!
Mocht dat niet helpen, test eens de simkaart in een ander toestel. Hiermee sluit je uit dat het probleem niet bij het toestel ligt.

EIJKEMANS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi steven,

moet je wel een ander toestel hebben om de simkaart in te proberen🤔

Iedereen gaat er vanuit dat je er een paar thuis hebt liggen.

De samsung S10 kan tot maximaal 4G netwerken aan, zou daar het probleem in kunnen zitten?

Of kan mij eens iemand screenshots van de in stellingen van een samsung S10 m.b t netwerken kunnen toe sturen?

Grt. TON

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je mag hiervoor ook langs een van onze winkels gaan @EIJKEMANS. Mijn collega's helpen je graag verder met de kruistest.
Maak wel een afspraak bij een van onze winkels via https://www.vodafone.nl/informatie/winkel

De instellingen van het netwerk kun je hier terug vinden: https://handleidingen.vodafone.nl/samsung/galaxy-s10-android-9-0/connectiviteit/de-telefoon-instelle...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Stonden de instellingen goed of heb je alsnog een kruistest moeten doen (in een van onze winkels) @EIJKEMANS?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic