Zelf heb ik 3 jaar gewerkt bij Vodafone op het hoofdkantoor, ik heb hier toen alle mogelijke moeite gedaan om duidelijk te maken dat Visual Voicemail een groot gemis is, en niet past bij het "premium" merk wat Vodafone wilt zijn. Het probleem is dat de organisatie helemaal vast zit met processen en procedures en iedereen overal over mee aan het "plassen" is, maar er weinig mensen zijn die uiteindelijk een dergelijk besluit nemen. Er moeten dan eerst pagina dikke businesscases gemaakt worden, door 35 verschillende overleggen gehaald worden, voordat het mogelijk op de roadmap komt (waar het dan vervolgens weer gemakkelijk vanaf gestreept kan worden.).
De mensen die zich nu bezighouden met voicemail lukt het iig niet om het er doorheen te krijgen en zien het belang er ook niet van in....3 jaar geleden waren ze net naar een nieuw voicemail platform gemigreerd waar dit dus niet in meegenomen is (gemist kans...) reken er dus maar niet op dat dit ooit nog gaat gebeuren.
Bericht wat ik in 2017 heb ontvangen (heb het even geanonimiseerd). Maar als dit in 3 jaar nog niet voor elkaar is...
Hoi Jos,
Ik had dit bericht idd ook al via een ander kanaal ontvangen. Wij zouden het ook voor elkaar kunnen krijgen. Ons netwerk en het Voicemail Platvorm kunnen het aan. Er is echter groen licht en budget vanuit de business benodigd om dit waar te maken. Gezien de fusie tussen Vodafone en Ziggo zijn er geheel andere prioriteiten aan de orde van de dag.
Wel hebben wij inmiddels eerste initiatieven genomen om samen met Ziggo ‘The Way Forward’ te bespreken als het gaat om de dienst Voicemail.
Ik heb elders al Visual Voicemail zien werken op een iPhone en ben er enorm over te spreken.
Er is tot op heden dus niets veranderd als het gaat om de feitelijke komst van visual voicemail. Ik blijf dit wel onder de aandacht brengen bij onze business 😉
Technical product Specialist
Product Owner Voicemail