EliseLR

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Video's kunnen niet worden afgespeeld

Hallo!

Ik heb een Samsung Galaxy S6 en krijg sinds een dag of 2 de melding "De video kan niet worden afgespeeld" als ik probeer een video uit mijn galerij af te spelen; dit geldt zowel voor video's die ik zelf gemaakt heb, als video's die ik via whatsapp ontvangen heb. Youtube en filmpjes op facebook spelen wel af. Ik heb al geprobeerd geheugen vrij te maken maar dit had geen effect.

Hoor graag of iemand hier een oplossing voor heeft!

Dank.
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Staat er ook bij waarom de video niet kan worden afgespeeld? Welke app gebruik je voor de video's?
Ireneleusink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Zelfs bij video's die ik met dezelfde telefoon gemaakt heb.
Alle updates zijn netjes uitgevoerd, dus daar kan het niet aan liggen.
Anonymous
Niet van toepassing
Ook al eens geprobeerd om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Ikzelf gebruik VLC voor de video's. Maybe eens uitproberen of het dan wel werkt?
DannyGr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem op mijn galaxy s6, hoe zou ik hem terug moeten zetten op fabrieksgegevens? En wat houd dat in?
Anonymous
Niet van toepassing
Dat houdt in dat alles gewist wordt op het toestel. Ik raad natuurlijk wel aan om een back-up te maken. Hoe het werkt kun je terug vinden via de volgende link https://handleidingen.vodafone.nl/web
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
EliseLR , Ireneleusink , DannyGr , is het nog gelukt met de tips van Steven? Probeer voor het terugzetten van de fabrieksinstellingen vooral ook eens een andere apps, zoals Steven ook al adviseert. Dat scheelt wat werk.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic