Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Rooten van de HTC One m8 Alleen-lezen Opgelost

Mijn vraag is: Vervalt mijn garantie als ik mijn HTC root. Ik heb gelezen dat het wettelijk verplicht is garantie te verstrekken tenzij er bewezen kan worden dat het defect door het rooten komt bron: ...

Quarsy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

contract vergeten mee te sturen !! Alleen-lezen Onopgelost

ik heb op 21 maart een abbonement met een nieuw toestel via Vodafone and Friends besteld met nummer behouding.eerste vondt ik al jammer dat mijn abbonement pas op 20 april in gaat, dus 4 weken wachten...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen tegoed in my Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

In my Vodafone geen tegoed te zien.Ik vind na de verandering de app niet goed meer werken.Opnieuw installeren helpt ook niet.Iemand een idee wat te doen?Mvg Peter

Abonnement afgelopen?? Alleen-lezen Onopgelost

Dag ik zie dat mijn abonnement afgelopen is, maar volgens mijn administratie is er nog 4 maanden te gaan voor het afloopt. Is er een foutje of is mijn administratie incorrect? Ik kan sinds 18 maart ni...

toestel ziet blyk simkaart plots niet meer. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter heeft een motorola new moto g, met een blyk simkaart.Uit het niets doet deze kaart het niet meer, het toestel ziet de kaart wel maar kan hem niet lezen.Ze heeft altijd netjes opgewaardeee...

Veel data verbruik sinds RED met iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

als je mbs die de telefoon aangeeft hoger zijn dat wat je vodafone aangeeft heb je een internet telefoon lek iphone opsturen voor reparatie naar iphone eerst proberen of een reset helpt wis alle inhou...

• 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Data verbruik iphone 5 met ios 7 Alleen-lezen Onopgelost

begin dan eerst over het data gebruik bij een iphone 5 heb je een hogere downloadsnelheid hierdoor download een iphone 5 de film in een hogere kwaliteit dan bij een lagere downloadsnelheid als met een...

• 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb geen bereik en woon in Medemblik ik kan dus niet bellen of gebeld worden , opwaarderen is ook niet gelukt. iemand een idee wat ik kan doen?

kellyb25 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonoment kosten met 5 euro verhoogd? Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag Vodafone, Hoe komt het dat mijn rekening van maart met meer dan 5 euro verhoogd? Rekening is altijd 37,99 geweest en is deze maand ineens 43,67.Bij de rekening specificaties staat dat er g...

Markbvh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan nier gebeld worden Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuwe Télétoon gekocht met een simkaart vqn Vodafone nu doet allés het maar ze kunnen mijn alleen niet bellen weet iemand hoe dat kan bedankt al vast

Nicoline door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Is mijn 4S met abbo nu wel of niet simlockvrij Alleen-lezen Opgelost

Ik heb al gekeken op het forum maar zie nu niet echt een duidelijk antwoord erbij zitten. Ik heb een 4S met een abonnement via vodafone aangeschaft. Ik heb nu de iphone5 van mijn vrouw gehad. De 4S wi...

Hullup door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

de vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan tot einde deze maand opwaarderen waarbij ik een extraatje krijg. Nu probeer ik echt al tijden om me weer aan te melden bij de app, omdat ik ineens niet meer was ingelogd.Ik krijg steeds opnieuw...

Riann door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nfc sim kaart Alleen-lezen Opgelost

Goede morgen heb gister een essentail red abbo afgesloten met een note 4,Is nu mijn sim kaart ook geschikt voor nfc of moet je daar een speciale sim voor aanvragen.Mvg john

screaming door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

mobile data dongle for my laptop Alleen-lezen Opgelost

Hi Please reply in 'het nederlands' I am new here and Pardon my english please I am moving home from castricum in holland to Utrecht shortly.However there's a gap of 2 months that I will be living w...

radaway door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Grote stroomstoring treft Noord-Holland Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment is er een grote stroomstoring gaande in de regio Noord-Holland. Helaas zijn ook onze netwerken hierdoor getroffen waardoor je problemen kunt ervaren met onze diensten en services waarond...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Algemeen wat vragen m.b.t. Super User. Alleen-lezen Opgelost

Nog erg rustig op dit "Super User" board. Ik werd uitgenodigd voor dit deel van het forum, maar begrijp nog niet helemaal goed de bedoeling.Is het dan bedoeld voor meer diepgaande info en is er binnen...

Video bellen werkt niet! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een camera die via een sip account kan bellen.Ik heb ook een sip account met mijn telefoon.Als beide keurig zijn aangemeld, kan ik wel via wifi video sip gebruiken, maar niet via het voda...

janvol door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone klantenservice komt belofte niet na. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op 16 maart jongstleden heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Vodafone. Reden: een sms van vodafone: "je hebt 100% van je Web 2 GB maandbundel verbruikt. Vanaf nu geldt je bui...

eganl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Automatische incasso Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb een vraag of het mogelijk is om mijn automatische incasso datum van de 11e te verplaatsen rond de 26e.Is dit mogelijk??Met vriendelijke groet,Bjorn

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen