Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,438Oplossingen
  • 1,910Discussies
  • 85.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik zit op het moment in Schotland en krijg geen service links bovenin mijn scherm te zien. Ik ben onderdeel van een zakelijk abonnement en mijn collega heeft wel een provider daar staan.Ik heb al...

Info voor bijwerken Message+ topic Alleen-lezen Onopgelost

Message+ nieuwtje! Vanaf 7 Maart breiden we onze Call+ & Message+ diensten uit met een Web variant. Hiermee brengen we de mobiele ervaring ook naar de grotere schermen en kun je ook via je tablet of P...

Jackie door • Oud Community Moderator

Hopeloos Alleen-lezen Onopgelost

Na ongeveer 15 jaar trouwe klant te zijn geweest bij Vodafone komt hier waarschijnlijk spoedig een eind aan doordat Vodafone niet in staat is om een simkaart te activeren. Het probleem is bekend: er z...

Nieuw abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Ik heb onlangs de overstap gemaakt naar Vodafone waar ik hopelijk erg tevreden mee ga zijn. Ik heb de overstap vorige maand gedaan in het filiaal aan de Kalverstraat 173,1012 XB Amster...

Toestel mankementen Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een klacht met betrekking op mijn toestel. Vorig jaar november mijn abonnement verlengt maar vanaf dag 1 vertoont mijn toestel al kuren. Naar de winkel geweest ligt aan mijn bereik. Nieuw toest...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen