brendanb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzekering aanvragen na aangaan contract

Hallo,

Ik heb verleden week mijn abbonnement verlengt en de Samsung S6 Edge gepre-orderd.
Bij het afsluiten had ik aangegeven dat ik nog even wilde wachten met het afsluiten van een verzekering omdat ik deze wilde vergelijken met andere verzekeraars.
Nu zit ik met het volgende probleem:
Omdat ik de telefoon gepr-orderd heb kan ik geen verzekering afsluiten omdat ik een IMEI nummer nodig heb.
Nou geldt de regel dat je tot 10 dagen na het afsluiten van je abbonnement een verzekering kan afsluiten.

Werkt dit hetzelfde met pre-orders? Omdat dit mij niet gelegenheid geeft om bij een andere verzekeraar aan te sluiten. Of is het zo dat je 10 dagen de tijd krijgt nadat je de telefoon hebt binnen gekregen?

Alvast bedankt.

Gr. Brendan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej! @brendanb ,

Oei nog niemand heeft op je bericht gereageerd.
Ben voor en deel bekend met de verzekeringen maar het lijkt in jou geval pas zo nadat je het toestel krijgt de tijd krijgt om deze verzekering alsnog te nemen, mocht je dit bevestigt willen hebben kun je ook via Twitter, Facebook, de chat of via de telefonische klantenservice navragen.

Want als je geen IMEI nummer hebt kom je natuurlijk niet verder.
Meer info vind je hier.

Bekijk in context

4 Reacties 4
brendanb
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen idee is ook een antwoord. Maar om nou totaal niet te reageren!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej! @brendanb ,

Oei nog niemand heeft op je bericht gereageerd.
Ben voor en deel bekend met de verzekeringen maar het lijkt in jou geval pas zo nadat je het toestel krijgt de tijd krijgt om deze verzekering alsnog te nemen, mocht je dit bevestigt willen hebben kun je ook via Twitter, Facebook, de chat of via de telefonische klantenservice navragen.

Want als je geen IMEI nummer hebt kom je natuurlijk niet verder.
Meer info vind je hier.
brendanb
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, bij deze bevestig jij het toch ? Of ben jij geen medewerker van vodafone ?

Ps. de chat heb ik nog nooit werkend gezien.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@brendanb binnen 30 dagen na ontvangst van je toestel kun je de toestelverzekering aanvragen. Dat komt dus helemaal goed 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic