AntonTheSpirit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht tot geen bereik Oostburg

Geachte lezers,

Ik kom al geruime tijd in Oostburg (Zeeuws-Vlaanderen) en moet helaas constateren dat er in heel Oostburg geen databereik is. Hoofdzakelijk krijg ik op mijn iPhone een E en met geluk GPRS te zien. 3G of volgens de kaart 4G is nog niet voorgekomen. Ook de iPad laat niet meer dan een E zien. Dit geldt ook voor de Samsung Galaxy S4.

Ik zou graag zien dat Vodafone zijn beloftes nakomt over het volledig dekkend zijn van 4G over heel Nederland. En niet aankomen met gebouw of toeval of normaal goed, want ik kom hier op verschillende momenten van de dag op verschillende plekken, en het databereik is absoluut slecht. En dus niet iets waar ik voor betaal.

Ik hoor graag hoe en wanneer Vodafone dit databereik in Oostburg duidelijk gaat verbeteren.

Groeten,
Anton.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AntonTheSpirit ,

Op dit moment geeft geen enkele provider garantie dat je ook in gebouwen dekking hebt, niet de groene en ook niet de roze. In Oostburg is het nog helaas niet mogelijk om en haarscherpe verbinding in huis te hebben met het 4G netwerk.

Op de dekkingskaart staat gepland op 8 - 4 dat er werkzaamheden zijn aan de mast bij 4501 EB daardoor ga last hebben van mindere dekking op en bepaalde periode. Als de werkzaamheden af zijn is het netwerk weer optimaal beschikbaar. Er is dus blijkbaar al en melding van gemaakt.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Goeie kans is dat dat de werkzaamheden zijn waarbij 4G in de zendmast wordt geactiveerd. Meestal gebeurt dat direct na de werkzaamheden of een paar dagen later.

Ben benieuwd naar Antons reactie na de werkzaamheden 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic