Beste
@1camper4u Ik heb je bericht samen met een collega gelezen om te kijken of ik misschien zaken verkeerd interpreteer. We blijven echter met een aantal vragen zitten:
Door een medewerker van Vodafone werd bij het veranderen naar Red superC gezegd in nov kunt u uw abo verlengen met een ander abo dat scheeld in de kosten als u geen toestel meer nodig hebt.Is het je bedoeling om je abonnement na de contractsperiode te verlengen met een Sim Only?
Dus ik meld me bij Vodafone via metmijnlaptoponline voor dit verlengings abo met nummerbehoud.Wat bedoel je hiermee? Is dit een site? Of ben je op de Vodafone site gaan kijken? Bij een verlenging van je abonnement mag nummerbehoud niet aan de orde komen. Nummerbehoud is enkel van toepassing bij aansluiting van een nieuw nummer. Is het zeker dat je een bestaand nummer hebt verlengd?
Verlenging Vodafone MBB Extra Dongel 1 jaar - Particulier 8 gb/ 5000 32,50 euro.Moet ik hieruit opmaken dat je het Red Super abonnement hebt verlengd met een "Dongel Abonnement"? Was het niet interessanter voor je geweest om met een Red Super te verlengen en dan van de optie "Multisim" gebruik te maken?
Wanneer je overstapt van een abonnement mét toestel naar een abonnement zónder toestel, dan vindt de omzetting van je abonnement plaats op de einddatum van je contract. immers in je abonnementsprijs zit een bijbetaling op je toestel inbegrepen van 12 cq 24 maanden. Om deze reden is het niet mogelijk om de door jou gewenste constructie per direct in te laten gaan.
Groeten, Per