Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,156Oplossingen
  • 25KDiscussies
  • 71.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 298 Topics
  • 25 Oplossingen
  • 210 Likes

uitgaande oproep geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

De incasso van ons zakelijke rekening is door zakenpartner teruggedraaid geweest. Het houdt in dat al mijn betaling die vanaf november 2014 gemaakt waren zijn teruggedraaid. Ik was er niet op de hoogt...

Verificatiefout wifi (Samsung S4mini) Alleen-lezen Onopgelost

Sinds afgelopen weekend kom ik thuis niet meer op mijn wifi-netwerk met mijn telefoon. M'n telefoon heeft om de een of andere reden de verbinding met het thuisnetwerk verbroken. Probeer ik opnieuw in ...

knienke84 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer nu al een aantal weken mijn nummer vanaf KPN mee te nemen naar Vodafone.Het formulier op de site werkt niet, telefonisch kan het niet, mijn papieren aanvraag die per post is gestuurd is ver...

anigten door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abo verlengen Alleen-lezen Onopgelost

hallo, Op dit moment heb ik nog een sim-only abo met 225 min. + 500 mb data die eind mei afloopt. Van jullie heb ik reeds een aanbieding ontvangen om m'n abo te verlengen, weliswaar € 1,- goedkoper da...

Mausman door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement vroegtijdig opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn abonement vroegtijdig opzeggen wat zijn nou de kosten hiervoor en hoe ga ik te werk?lees het en der dat je de rest maanden +25 atministratie kosten moet betalen is dat dan je voledige maan...

bennos door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overdragen beltegoed Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag. Ik ben benieuwd of het bij Vodafone Nederland mogelijk is. Bij Vodafone ES wel namelijk. Het gebeurt weleens dat je niet makkelijk kan opwaarderen. Dan is het bij Vodafone ES mogelijk dat...

Olivia door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

archief rekeningen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan maar een jaar terug krijgen in mijn rekeningen, Wat moet ik doen als ik verder terug wil kijken?

Garant Totaal Cat. 3 ??? Alleen-lezen Onopgelost

Wat betekent dit precies: Garant Totaal Cat. 3 € 15,00 Ik betaal dit elke maand automatisch zie ik. Wat betekent dit en kan ik dit ook uitzetten?

Toestel vanzelf geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mijn Samsung s4 mini deed na het opnieuw opstarten zich zelf blokkerenbij mobile protect ik heb geen een idee hoe dat kan nu vraagt hij om een pincode. Hoe kom ik hier achter

Maudy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy alpha Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik vroeg mij af wanneer de samsung galaxy alpha leverbaar is?ik heb hem vorige week maandag besteld maar ik hoor steeds niets.wat ik op internet lees is dat Vodafone vorige week als eerste de al...

jook1306 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung GALAXY S5 (Plus) G901F Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Wanneer is de Samsung GALAXY S5 (Plus) G901F beschikbaar om te mee te verlengen via de vodafone website? http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/smartphones/smartphones/SM-G901FZWAPHN

Lennart door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement kosten die ik niet heb gemaakt Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Vorige week ontving ik een bericht dat ik voor €100 aan data verbruikt zou hebben en mijn data afgesloten was. Volgens MyVodafone heb ik nog 800 mb over en heb ik een BloX beperkt interne...

Zakelijk Data Groepsbunder 30 icm BES12.1 Alleen-lezen Onopgelost

Wij zijn onlangs overgestapt op de Data Groepsbundel 30 van Vodafone voor gebruik in onze iPad's.Wij beheren onze iPads via BlackBerry Enterprice Server 12 met Zone Locker. op het moment hebben we ong...

my Vodafone kan niet inloggen Alleen-lezen Opgelost

Ik kan niet meer inloggen op my Vodafone met de Samsung A5? Geeft aan geen geldig email en toch is deze juistHelp

kawis7266 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet, Zwijndrecht e.o. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Deze morgen heb ik geen internet meer via Vodafone. Bellen en gebeld worden lukt nog wel. Wordt dit al onderzocht? Gr Danny

DCteamup door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik kom masr niet bij my vodafone al lang niet. Balen is dat

folke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

beltegoed verdwijnt zonder iets te doen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2 weken heb ik een nieuwe telefoon en de laatste dagen is mijn opgevallen dat er dagelijks een euro van mijn beltegoed af gaat, met mijn vorige telefoon had ik hier geen last van. Dit snap ik ni...

door Niet van toepassing

Al 3 weken een "onbekende" storing Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerker, Ik zal nu ook wel verteld worden dat dit niet hier op het forum hoort, maar ik word nergens geholpen en ben deze situatie helemaal zat! Ik heb op 26 februari(!) online mijn abonnemen...

omer- door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim kaart probleem Alleen-lezen Onopgelost

Toestel: Samsung Galaxy S3 (GT-I9300)Android: 4.1.2Buildnummer: JZO54K.I9300XXEMC2 Probleem:Regelmatig de melding "sim kaart verwijderd". Herstart van toestel is nodig om dit te verhelpen. Komt vooral...

babachan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

7217 - Harfsen netwerk storing Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 13 maart, ernstige problemen met het vodafone netwerk in Harfsen ( 7217) . Signaal sterkte fluctueerd veel. Vaak helemaal geen bereik. Gemeld bij Vodafone ook via corporate. Nog geen zicht op op...

rdommerh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen