Hallo,
Op 30 Juli 2013 heb ik een abonnements-overeenkomst met Vodafone afgesloten, met daarin uitdrukkelijk bepaald dat mijn telefoonnummer
- Niet mocht worden doorgegeven aan De Telefoongids / Gouden Gids
- Niet mocht worden gebruikt voor online telefoongidsen en andere producten en de Telefoongids / Gouden Gids (DTG)
Dit is op de abonnements-overeenkomst weergegeven. En zo staat het ook in het systeem vermeld, aldus de telefonische klantenservice van Vodafone.
Helaas staan mijn gegeven toch vermeld in de meest recente editie van De Telefoongids / Gouden Gids in mijn regio.
En zijn deze gegevens opvraagbaar via de online telefoongids.
Ik vind het bijzonder triest dat Vodafone zich niet aan dit gedeelte van de overeenkomst houdt. En toch gegevens van klanten doorgeeft aan De Telefoongids / Gouden Gids. Met als gevolg dat ik nu regelmatig wordt gebeld door marketing-mensen met aanbiedingen voor begrafenis-verzekeringen en loterijen en goede doelen.
Ik heb sterk het vermoeden dat dit ook bij vele anderen is gebeurt.
Jammer dat Vodafone in deze niet te vertrouwen is.
Netwerker