Denise75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Per ongeluk abonnement verlengd

Mijn probleem: ik annuleerde een order bij Belsimpel om mijn abonnement te verlengen met nieuwe telefoon. Zat ik opeens zonder abonnement omdat Belsimpel mijn oude abonnement kennelijk had geannuleerd ipv alleen de order. Uiteindelijk heeft Vodaphone alles naar tevredenheid opgelost en de oude situatie hersteld.
Gisteren ontving ik opeens bericht van Vodaphone over verlenging van mijn abonnement. Ik was kennelijk een Vodaphone Red abonnement aangegaan...?
Toevallig ook gisteren mijn abonnement laten verlengen via Coolblue. Betaald voor een nieuwe telefoon etc en een Vodaphone Red abonnement aangegaan per april 2014. Helaas moeten horen dat mijn verlenging niet door kan gaan, omdat mijn abonnement blijkbaar recentelijk is verlengd?
Kortom: wat er de afgelopen weken aan wijzigingen is gedaan in mijn abonnement moet teruggedraaid worden naar de oude situatie. Daarna zal ik mijn abonnement laten verlengen via Coolblue.
Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Denise75 ,
Ik ben bang dat je issue via het forum niet opgelost gaat worden.
Om te kunnen kijken wat er allemaal aan de hand is en hoe het zo gekomen is, hebben we gegevens van je nodig die je hier niet kwijt wil ivm je privacy.
Kies svp even een ander kanaal (telefoon 1201, chat, facebook privébericht) Dan kunnen we je gericht antwoord geven op je vragen. Ik zou het vervelend winden als je met onduidelijkheid hierin blijft zitten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Denise75 ,

Wat erg ingewikkeld allemaal. Als ik jou was zou ik het volgende doen:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml
Hier kan je de bestellingen annuleren van vodafone.
Zoals je aangeeft heb je recentelijk je abonnoment via vodafone via de telefoon verlengt. Deze verlenging zou hier dus zichtbaar moeten wezen. Deze annuleer je vervolgens weer, om daarna bij coolblue je abonnoment te verlengen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Denise75 ,
Ik ben bang dat je issue via het forum niet opgelost gaat worden.
Om te kunnen kijken wat er allemaal aan de hand is en hoe het zo gekomen is, hebben we gegevens van je nodig die je hier niet kwijt wil ivm je privacy.
Kies svp even een ander kanaal (telefoon 1201, chat, facebook privébericht) Dan kunnen we je gericht antwoord geven op je vragen. Ik zou het vervelend winden als je met onduidelijkheid hierin blijft zitten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic