Mereleyking

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 GB bundel niet aangesloten

Hij staat niet in my vodafone bij bundels dat is ook al vreemd , en ik kan hem nu opnieuw activeren als ik btg zou hebben maar dan moet ik weer 20 euro betalen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Mereleyking ,

Dan neem ik aan dat je hem niet goed geactiveerd heb.
waardoor je beltegoed gebruikt is

Bekijk in context

4 Reacties 4
Mereleyking
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, twee weken terug heb ik als gebruikelijk 20 euro opgewaardeerd en mijn 1GB bundel opgewaardeerd gisteren zat ik in de auto en opeens werkt mijn internet niet meer ik kan niet meer whatsappen en internetten dus mijn bundel is opeens niet meer actief, terwijl de 1GB nog lang niet op. Erg teleurstellend want ik betaal wel gewoon 15 euro in de maand en dan krijg ik zulke service. Ik ben al een paar jaar trouwe klant dus ik hoop wel dat ik snel bericht krijg
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Mereleyking ,

Allereerst hartelijk welkom op het forum.
Laten we niet direct over haaste conclusies trekken. En controleren waar het probleem ligt.
Heeft u de status van uw blox al gecontroleerd?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Mereleyking ,

Dan neem ik aan dat je hem niet goed geactiveerd heb.
waardoor je beltegoed gebruikt is
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Mereleyking

Vervelend dat het niet is gelukt om de BloX aan te sluiten. Je kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice (1201 bellen) of via onze Twitter of Facebook pagina. Dan kunnen we nakijken waarom de bundel niet is aangesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic