rogier80 schreef:
Beste Martin,
Als iedereen dezelfde aanbieding krijgt wil ik jullie dan ook vriendelijk verzoeken de volgende tekst van My Vodafone te halen:
"Hier vind je de aanbiedingen die speciaal voor jou geselecteerd zijn"
Deze zijn dus niet speciaal......ze gelden voor IEDEREEN in Nederland!
Zo, dat is eruit.
Ik ben blij dat je dat er uit hebt kunnen gooien, ben ik toch je van dienst geweest
😉 Maar ik heb het helemaal niet over MyVodafone gehad, ik reageerde op de stelling dat Vodafone nieuwe abonnees een voorkeursbehandeling zou geven boven bestaande abonnees. En dat is dus niet aan de orde.
Hetgeen waar jij het over hebt is een ander onderwerp en mijn antwoord heeft daar dus niet mee te maken.
Om dan toch nog even in te gaan op hetgeen jij meldt;
Er staat niet dat het een speciale aanbieding voor jou is is, er staat dat het een aanbieding speciaal voor jou geselecteerd is (Let op de plaats van het woord "speciaal").
Dat mag dan hetzelfde lijken, het is het niet; Bij een speciale aanbieding voor jou zou je inderdaad mogen denken aan iets dat anderen niet aangeboden krijgen. Maar bij een aanbieding die speciaal voor jou geselecteerd is, heeft men het over deals die voor jou mogelijk interessant zouden kunnen zijn. Als Vodafone bijvoorbeeld weet dat jij al 8 jaar lang altijd een top-toestel heeft, hoeven ze je heeb Nokia C1 als aanbieding toe te sturen. Als Vodafone bijvoorbeeld weet dat jij altijd een grote belbundel hebt, hoeven ze jou geen Vodafone Scherp abonnement aan te bieden. Etc.
Ik hoop dat je nu ook ziet dat er een verschil zit tussen de ene opmerking en de andere en dat hetgeen er geschreven staat iets anders is dan hoe het bij jou is overgekomen.