JLang

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bye Bye Vodafone ...! (noodgedwongen naar een andere provider)

Reuzeblij dat ik mijn abonnement mag verlengen. Ben al tig jaren vaste klant van Vodafone, heb zelfs mijn wederhelft hier naar toe gehaald.
Maar nu ik met een nieuwe telefoon wil verlengen, blijkt dat ik bij een verlenging duurder uit ben dan wanneer ik een nieuwe klant zou worden bij Vodafone. Belachelijk!
Als jullie zo omgaan met jullie vaste klanten, dan kan ik dus net zo goed eens opstappen en naar een leukere deal uitkijken.
Het ga jullie goed!
 
5 Reacties 5
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Er zijn best goede aanbiedingen hoor je moet ze even zoeken hoor,op een gegeven moment vindt je er wel een zo ik heb ik laatst ook een heel goede aanbieding gekregen en was niet eens duurder uit stukken goedkoper !
En vindt je niets je kan gewoon op je oude abo blijven betaal je gewoon je oude prijs eventueel zonder kortingen die  je voorheen had.
 
En verlengen met een nieuwe telefoon is altijd wat duurder vooral als je een recent telefoon neemt is toch logisch je bent eventueel goedkoper uit met een so en een losse telefoon.
 
 
Juneau

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Dantis: nee hoor, verlengingen zijn bij nagenoeg alle providers (behalve Vodafone) GOEDKOPER dan abonnementen voor ene bestaande klant. Dat is niet meer dan logisch, aangezien telecomaanbieders ook op langetermijn denken en niet alleen klanten willen inwinnen, maar ook behouden. En hoe behoud je een bestaande klant? Juist, door aantrekkelijke prijzen te hanteren voor bestaande klanten t.o.v. nieuwe klanten.

Zo zijn de verlengingen bij Tmobile goedkoper dan de abonnementen voor bestaande klanten dan bij Vodafone.

Vodafone is gewoon een retedure telecomaanbieder heb ik gemerkt, want zelfs de abonnementen voor de nieuwe klanten bij Tmobile of Tele2 zijn goedkoper dan de abonnementen voor verlengingen bij Vodafone. Absurd en belachelijk. Zo zie ik toch geen enkele reden om een klant te blijven bij Vodafone?
767

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben achter hetzelfde gekomen.
 
Oplossing is zoeken naar verkoop bedrijven online (Belnu.nl, belsimpel.nl, typhone.nl Etc).
 
Als laatste ben ik naar de klantenservice van VF gegaan, die kunnen ineens een behoorlijk stuk zakken met de toestelprijs t.o.v. wat er in Myvodafone vermeld staat
Juneau

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@767: ook bij derde partijen zijn de kosten bij verlenging hoger dan bij nieuwe abonnementen, zoals bij Coolblue.nl en studentmobiel.nl. Belachelijk! 
 
Nochtans is coolblue.nl tot nu toe met de laagste prijzen die ik heb mogen vinden. Voor verlenging abonnement RED (2000 MB en onbeperkt bellen/sms'en) betaal je bijv. voor Samsung Galaxy S4 voor het toestel 62,00 en per maand 49 euro (i.t.t. wat Vodafone aanbiedt: toestel 150 euro). Scheelt toch bijna 100 euro. 
JLang
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ondertussen bij de concurrentie rondgekeken. Met nummerbehoud kan ik helaas pas 2 maanden voor einde contract overstappen, dus ik bel nog 2 maanden met Vodafone en dan stap ik op. Met een goedkoper abonnement dan wat Vodafone mij als verlenging "aanbiedt" en met een leuke nieuwe foon erbij.
Tabee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic