Leis360

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe is het mogelijk dat een nieuwe toestel (Samsung Galaxy S4) geen firmware update accepteert?

Beste, Vodafone
Ik heb vorige week " Samsung Galaxy S4 " binnen gekregen. (Voorheen had ik een Samsung Galaxy S2 )
Ik kreeg een melding dat ik de firmware kon updaten, dit heb gedaan en daarna wilde de toestel niet meer aan. Toestel bleef trillen continu en geeft zwart beeld.
Nu heb ik het volgende gedaan (Toestel naar een Vodafone winkel gebracht en het probleem uitgelegd.) Oke, zijn de meneer laten 'm is resetten en volledige nieuwe install op de telefoon installeren, daarna zou die moeten werken. En dat denk je? Nee, werkt niet! Fout in de toestel zelf? Ondertussen opgestuurd retour, maar hoe gaat dit verder? Ik heb nog helemaal niks van jullie ontvangen, ook geen mail met informatie op de retour. Dit is echter wel zo netjes niet?
 
Kost mij het ook nog 6,75 om het retour te sturen, als service van vodafone had ik op het minst gratis verzending verwacht, maar dat is helaas niet het geval.
Iemand die dit leest.. Heb je wel eens zelfde probleem onder vonden, met een nieuwe toestel (firmware) update telefoon naar knoppen?
 
Bedankt voor het lezen.
Leis360,
 
 
 
 
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Leis360,

Wat erg dat dit je is overkomen. Het klinkt als een vervelend verhaal en ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Het lastige is dat ik je via het Forum niet kan helpen omdat we je gegevens niet kunnen overleggen. Neem even contact op met Twitter, Facebook, Hyves of 1201. Daar kunnen we nagaan hoe het zit met je reparatie/retourzending. Succes!

Leis360
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, Annabelle_
Zal contact op nemen met Facebook.
 
Met vriendelijke groet,

Leis360
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic