Beste, Vodafone
Ik heb vorige week " Samsung Galaxy S4 " binnen gekregen. (Voorheen had ik een Samsung Galaxy S2 )
Ik kreeg een melding dat ik de firmware kon updaten, dit heb gedaan en daarna wilde de toestel niet meer aan. Toestel bleef trillen continu en geeft zwart beeld.
Nu heb ik het volgende gedaan (Toestel naar een Vodafone winkel gebracht en het probleem uitgelegd.) Oke, zijn de meneer laten 'm is resetten en volledige nieuwe install op de telefoon installeren, daarna zou die moeten werken. En dat denk je? Nee, werkt niet! Fout in de toestel zelf? Ondertussen opgestuurd retour, maar hoe gaat dit verder? Ik heb nog helemaal niks van jullie ontvangen, ook geen mail met informatie op de retour. Dit is echter wel zo netjes niet?
Kost mij het ook nog 6,75 om het retour te sturen, als service van vodafone had ik op het minst gratis verzending verwacht, maar dat is helaas niet het geval.
Iemand die dit leest.. Heb je wel eens zelfde probleem onder vonden, met een nieuwe toestel (firmware) update telefoon naar knoppen?
Bedankt voor het lezen.
Leis360,