Lennerts

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging mer toestel

29 november heb ik mijn abbonemet verlengt i.c.m. iPhone 6s plus. Deze zou na +-3 dagen geleverd worden. Echter op het moment van bestellen was er een storing in het systeem van Vodafone. Ik kreeg geen bevestiging. Na 3 dagen maar gaan bellen. Er was geen bestelling doorgevoerd. Sterker nog, mijn abonement was omgezet naar sim only. Klopte dus niet. Annulering ingediend. 2 dagen later word ik gebeld om de annulering door te voeren. Blijkt mijn abbonement geen sim only te zijn. De bestelling zou in het oude systeem gezet zijn van wegen de storing die op het moment van afsluiten was. Na een aantal keren bellen hoor ik van Vodafone dat er 2 weken niks met mij bestelling gedaan was. En dat ze het goed gingen op pakken. Telkens was de telefoon niet op voorraad of kon er geen bestelling gevonden worden. Nu na 6 weken zie ik dat de telefoon op voorraad is. En geeft Vodafone dit ook aan. Maar mijn bestelling is nog steeds niet verwerkt. Nu net nog eens gebeld. En weer was mijn bestelling niet te vinden. Na een paar keer doorverbonden te zijn iemand aan de lijn die mij bestelling in het systeem wel kon inzien. En ja hoor , er was weer niks met mijn bestelling gedaan. De telefoons zijn al een aantal dagen op voorraad maar de voorraad is nu inmiddels ook weer erg laag. Dus of de telefoon geleverd kan worden moet ik maar even afwachten werd mij verteld. Ik heb abbonementen bij kpn, ben, telen2 , ziggo gehad. Nog nooit ben ik zo slecht geholpen als bij Vodafone. Komen jullie ooit met een oplossing naar je klant toe als er meerdere malen fouten gemaakt worden?
2 Reacties 2
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Lennerts, ik begrijp dat de situatie uiterst vervelend is. Dit is echter een forum voor en door andere gebruikers. Zij kunnen jou helaas niet helpen met het beantwoorden van jouw vraag. Neem hiervoor contact op met onze verkoopafdeling. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic