Giovanna8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spookfacturen Vodafone

Gelukkig ben ik al meer dan een half jaar geen klant meer van Vodafone. Helaas doet zich nu hetzelfde probleem voor als na opzegging van mijn abonnement. Vodafone bleef mij telkens berichten sturen, met daarin de melding dat mijn rekening voor de betreffende maand klaar stond. Aangezien ik geen klant meer was, mijn abonnement netjes volgens de regels was opgezegd en al mijn rekeningen waren betaald, had Vodafone geen recht om mij nog langer rekeningen te sturen. Het heeft mij destijds vele telefoontjes gekost, want probeer Vodafone maar eens te pakken te krijgen als je geen klant meer bent, en vele frustraties. Een stuk vuil is nog beter behandeld dan ik destijds. Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk werd er toegegeven dat er fouten zijn gemaakt en kreeg ik niet langer spookfacturen. Dit is ook schriftelijk bevestigd. Excuses van de kant van Vodafone waren overigens ver te zoeken!
Helaas constateerde ik zojuist dat Vodafone mij weer een bericht heeft gestuurd met daarin de melding dat mijn factuur voor de maand januari klaar staat. Omdat ik geen klant ben, kan ik niet op myvodafone om de betreffende factuur te zien. Contact met de klantenservice leverde alleen maar nog meer frustraties op. Blijkbaar kan er wel s'avonds een bericht gestuurd worden betreffend een spookfacturen, maar is er niemand bereikbaar om mij normaal te woord te staan. Eerlijk gezegd nogal een trieste bedoeling, en voor mij een bevestiging dat ik enorm blij moet zijn dat ik geen klant meer ben. Neemt niet weg dat ik eis dat Vodafone mij niet langer lastig valt met spookfacturen en ik serieus overweeg om aa.gifte te doen.
2 Reacties 2
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Giovanna8, ik begrijp dat je graag duidelijkheid wenst en dat de situatie uiterst vervelend is. Dit is echter een forum voor en door andere gebruikers. Zij kunnen jou hiermee niet verder helpen. Ik raad je aan om hierover alsnog contact op te nemen met onze klantenservice. Ik heb het topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic