Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,168Oplossingen
  • 1,572Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

De Leden van het forum Alleen-lezen Onopgelost

, zou je over dit onderwerp een ander (on)topic willen zoeken of een nieuw topic willen maken? Dit topic van NetwerkFreak was eigenlijk bedoeld zodat leden van het forum zich kunnen voorstellen ;).

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Unlocken Vodafone V155 lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

- Begin 2013 een Vodafone (Alcatel) V155 prepaid toestel gekocht voor mijn schoonmoeder. Vanwege hoge belkosten na enkele maanden prepaid omgezet naar abonnement, met nummerbehoud. Ik hoefde me geen z...

Inloggen geeft: "Je kunt geen... Je ontvangt een uitnodiging." Alleen-lezen Onopgelost

Wat ik ook doe ik kan niet mijn gebruiks onderdelen inzien. Iloggen gaat gewoonweg niet.Ik krijg al weken de melding: "Je kunt nog geen nieuwe inlog aanmaken. Je ontvangt een uitnodiging van ons."Heb ...

Muld0991 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom helpen moderators mij niet? Alleen-lezen Onopgelost

@SamsungExpert Vind het fijn dat je mn frustratie begrijpt,maar wat ik niet begrijp is het feit dat dit forum vanuit Vodafone wordtgeïnitieerd, allemaal betrokken mensen, behalve diegene die bij die c...

Waarom 0,01 cent pinnen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een nieuwe abonnement afgesloten /aangevraagd en moest een bedrag vooruitbetalen.Dit is gedaan met ideal en met hetzelfde rekeningnummer , waarmee ook de facturen betaald zullen worden.Waar...

Account My Vodafone opheffen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb met het aanmaken van een nieuwe account in My Vodafone een fout gemaakt zodat nu mijn dochter de beheerder is en al onze gegevens kan inzien en niet ik! Hoe kan ik nu deze beheerders acco...

Toon61 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen dataverbinding 3G postcode 1081 BT Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag Net zoals andere collega's met een Vodafone-abonnement heb ik al de hele dag geen 3G verbinding op de volgende locatie: Van der Boechorststraat 7, 1081 BT, Amsterdam (aan de andere kant v...

eveliendb door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G op Walcheren, bij Vodafone blijven of naar KPN? Alleen-lezen Onopgelost

@Luttikhuis Ik heb al je dubbele berichten samengevoegd in dit topic en aangepast. Graag in het vervolg het forum niet vervuilen met identieke dubbele berichten! Lees ook de regels van het forum!

Bereik 6576 Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer gaat Vodafone eindelijk wat doen aan het bereik van postcode 6576. Ik wordt het namelijk langzamerhand kotsbeu om met een abonnement van 65 euro per maand opgescheept te zitten terwijl ik op d...

Lamding door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

NFC simkaart niet beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Bij het verlengen van je abbonement (online) moet je kiezen welke simkaart je wilt. Aangezien mijn telefoon NFC betalingen ondersteund, dacht ik slim te zijn en gelijk voor de NFC-sim te kiezen (schee...

Classic door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Impossible to manage Voicemail from My Vodafone.nl Alleen-lezen Onopgelost

Hello there, It is impossible to manage your voicemail preferences from the webiste. Could you please fix that ? ThxModarator edit: Title changed

pifouille door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat je ook doet pre-oder nooit bij Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ten eerste:Stelletje niet nadenkende mensen bij Vodafone. Ik heb de HTC M9 09-03-2015 ge-pre ordered.. Even kijken, wat betekend dat ook alweer?"Companies were then given the idea to allow people to r...

esther- door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Binnenkort nieuwe tarieven? Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn abonnement verlengen, en nu valt het me op dat de hudige tarieven en voorwaarden van april 2014 zijn. Worden deze jaarlijks bijgewerkt en is het dus te verwachten dat ze binnenkort aangepa...

Ehuls door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail werkt helemaal niet Alleen-lezen Onopgelost

Helaas sinds de nummerportatie vorige week geen voicemail. Na de vele telefoontjes/chats nog steeds niet werkend.Probleem;Als ik 1233 bel krijg ik 'Welcome to Vodafone voicemail' te horen en vervolgen...

traceback door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Wanneer lossen jullie storing op in bad Nieuweschans. Al 5 dagen geen bereik

Ella door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Vodafone Smart 4P kan geen apps meer downloaden Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de Vodafone Smart 4 Power nu een aantal maanden. Omdat het geheugen niet erg groot is, heb ik er een extra SD kaartje ingestopt en met de app AppMgrIII alle apps van telefoon naar het SD kaartj...

Geen voicemail, wel welkomstbericht? Alleen-lezen Onopgelost

beste ik heb sinds gisteren 28-03-2015 geen voicemail als ik voicemail belt dan zeg ze welkom en verder hoor ik niets.dit is zeer vervelend met een zakelijk telefoonnummer. grtz.

rgi19973 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kan al bijna een maand lang de app "My Vodafone" niet gebruiken. ook het inloggen op de internetpagina van Vodafone lukt niet. Zelfs voor het inloggen van dit forum moest ik een nieuw wachtw...

erwt66 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verwijderen profiel Vodafone Forum Alleen-lezen Onopgelost

Na een tijd te hebben gezocht en niet kunnen vinden de vraag hoe ik mijn prfiel alhier kan verwijderen?

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen