Afsluiten verlenging oude 1 abonnement leidt tot 2 abonnement...
Heel simpel lijkt het telefonische kontakt te verlopen,als ik mijn oude abonnement wil verlengen ,naar een nieuwe met meer data.en bovendien voordeliger.dan het oude.
Ik wil ook een nieuwe Samsung 54 er bij hebben ,die ik op wil halen bij de Vodafone Winkel in Amersfoort.
Veel is nieuwe zaken inderdaad.Dus graag verleng ik ,met
een gunstiger nieuw abonnement!
Helaas een foute conclusie of vergissing.
Zeker niet de wens van 2 abonnementen en 2 telfoonnummers.voor enkel mijzelf alleen.
Ik houd van persoonlijk kontakt en uitleg.
Omdat dingen vaak snel en haastig worden uitgelegd of opgenoemd.
Pas achteraf blijkt ,dit,als ik afschrijvingen onder ogen krijg ,een maand later.
Vermoed ik wat er mis gegaan of gecommuniceerd is ,
Toch ook een raadsel voor mij Graag als nog herstel Klanten Service.
Mijn kosten lopen op ,terwijl ik dacht met mijn nieuwe abonnement en telefoon voordeliger uit zou zijn.