@Anoushka11 Hmm, wat vreemd. Jouw Red Pro Select is namelijk door blijven lopen en bij de verlenging, welke nog goedgekeurd moet worden, is Red Pro Unlimited aangevraagd. Dit is opnieuw een zakelijk Vodafone abonnement zoals je op deze pagina kunt zien. Het rekeningnummer is bijvoorbeeld in dit geval wel aangepast, maar het abonnement zelf is niet omgezet van zakelijk naar particulier.
Ik zit even hardop met je mee te denken. Als je graag een particulier abonnement zou willen, dan zou je bijvoorbeeld beter kunnen kiezen voor Vodafone Red Unlimited. Dit is vergelijkbaar met het abonnement wat in de offerte staat, maar dan specifiek voor particuliere aansluitingen. Helaas kunnen wij via de Community geen aanpassingen hierin doen. Niet omdat we dat niet zouden willen, maar simpelweg omdat we deze rechten niet hebben. De afdeling migratie kan dit wel voor je in orde maken. Zij kunnen de bestaande offerte wijzigen/annuleren en ook het abonnement voor je aanpassen naar particulier. Ze zijn bereikbaar op 0800-0560. Op zondag is deze afdeling helaas gesloten, maar morgen vanaf 08:00 uur zijn ze bereikbaar.