Datum: 06 December 2023
Beste meneer, mevrouw,
Op zaterdag 21-10-2023 sloot ik met u een overeenkomst voor het verlengen van mijn abonnement met een nieuw toestel.
Ik herroep deze overeenkomst. Ik doe daarmee een beroep op mijn wettelijk herroepingsrecht zoals dat staat beschreven in afdeling 2B van Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek. Met het herroepen van de overeenkomst komt mijn plicht om te betalen te vervallen.
Via mijn rechtsbijstandverzekering, stuur ik u bovenstaande wederom op mail.
Onderstaande verhaal heb ik u eerder doen toekomen middels mail op 31-10-2023 (dit was toen ook al binnen de 14 dagen herroepingsrecht. Echter is tot op heden nog steeds niet gereageerd. Dit is dan ook de laatste termijn van 14 dagen die ik aan u geef, om mij schriftelijk te laten weten, dat mijn overeenkomst is ontbonden en ik mijn telefoonnummer via een andere provider mee kan nemen, wanneer ik bij hen een nieuwe overeenkomst sluit.
Ik heb jullie ook een mail gestuurd aan klantenservice@vodafone.nl.
Helaas willen jullie via dat kanaal ook niet reageren, dus ik zet het hier als laatste poging op, voor ik verder ga met mijn adviseur van de rechtsbijstandverzekering.
Met dringende groet,
R. Derkzen-Comans