dutch54

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen of doorlaten lopen?

Ik kreeg bericht dat ik mijn abo moest verlenegen , nu is de eind data allang versteken nl 1 sep 2009.
Ik heb maar een gewoon abo scherp 125 met vodafoon paspoort, nu lees ik dat paspoort niet meer aangeboden wordt geldt dit alleen voor nieuwe klanten? Blijft het paspoort zoals het was of vervalt dit nu? Ook als ik niet reageer op verlengen? Blijft paspoort dan ook doorlopen als ik niet reageer?
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Dutch54, welkom op het Vodafone forum. Ik kan je niet om de benodigde gegevens vragen die nodig zijn om je vraag te kunnen beantwoorden.Ik adviseer je contact op te nemen met de telefonische klantenservice of een bericht te schrijven via Twitter of Facebook. Mijn collega's helpen je graag verder. Succes 🙂
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Ik kan je wel vertellen dat de BloX "Paspoort" optie niet meer bestaat en veranderd is in de BloX "alles in 1 op reis" Deze BloX blijft wel aangesloten bij je huidige bundel. Dus eigenlijk toch je vraag beantwoord 🙂
dutch54
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik kijk bij mijn gegevens heb ik scherp 125 en bij blox staat paspoort aan en alles op reis staat uit, dat moet ook want ga geen 2 euro per sms betalen als ik maar 1 sms per dag ga versturen in het buitenland.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic