Vodafuun

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G Thuis 6625 GB alleen gprs

Hallo, recent overgestapt op vodafone vanaf Hi, nu blijkt op mijn huisadres op postcode alleen GPRS -snelheid
Ik vind het enorm waardeloos, op verschillende dagen en verschillende momenten ook op 6625 LN Alleen Gprs en soms alleen Edge. Ik heb een iphone 4.
 
Vaker telefoon aan/uitgezet
Vliegtuigmodus
 
Nu nog de optie andere simkaart erin stoppen, kan ik zo een vodafone winkel binnenlopen en om een kosteloos een nieuwe te vragen? Of moet ik daarvoor iets anders doen?
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Vodafuun,

Hartelijk welkom op ons forum 😉
Ik heb de dekking voor je nagekeken. Op postcode 6825 EB zou je in theorie gewoon 3G moeten kunnen ontvangen. Ondervind je de problemen alleen binnenshuis of ook buiten? Op postcode 6824 LM is de 3G dekking helaas niet optimaal. 2G zou hier wel moeten werken.

Je kunt in een Vodafone winkel je simkaart laten vervangen. De 1e simwissel is kosteloos in de winkel. Echter, als de 3G dekking op een bepaalde locatie niet voldoende is, dan kun je dit niet oplossen met een andere sim. Heb je alleen op deze specifieke locaties problemen?
Vodafuun
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik gewoon naar de vodafone winkel? en om een nieuwe microsim vragen?
Ik ervaar deze problemen ook op 6825ER, mn binnenshuis
 
Valt me op dat vodafone op meer plekken zelfs in een grote stad vaker alleen GPRS aangeeft i.t.t. KPN die op meer plekken 3G aangeeft
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hmm, als je dit binnen in je huis hebt kan het zijn dat het door de constructie hiervan komt. Vaak houden dusdanige constructies het signaal tegen. Je kunt in ieder geval gewoon naar de Vodafone winkel gaan voor die simkaart, je hoeft dit niet van te voren te melden. Laat het even weten als je geen verbetering merkt na de simwissel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic