Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo zag laatst iets op TV over 4G ... en daarmee is dan retesnel internet mogelijk.moet je heirvoor nu en speciaal toestel hebben, en tuurlijk ook belangrijk, wanneer heeft vodafonedit netwerk besch...

komophey door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

galaxy s2 tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb de galaxy s2, en heb de my vodafone app gedownload. Als ik daar kijk naar mijn tegoed staat er bij data 200MB terwijl ik een 500MB data-abonnement heb. Hoe kan dit? En wat klopt, de 200M...

Avdl92 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nokia C1-01 sinds 3 dagen geen SMS ontvangst Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben gedupeerd. Na de storing in april nu dit weer. Ik kan geen SMS meer ontvangen ( wel versturen). Dus ook geen betalingen meer doen ING). Ook tot andere diensten die SMS gebruiken ( bijv. DIGID m...

Claudia31 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uw SIM-kaart staat geen verbinding met dit netwerk toe? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 simkaarten op 1 nummer in gebruik op 2 gsm's dit i.v.m. mijn werk.Nu heb ik sinds gisteren op de gsm met het 2de simkaartje op eens de melding Uw SIM-kaart staat geen verbinding met dit netwe...

[Netwerk Support] Samsung Galaxy S3 netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg geen verbinding met het netwerk van VodafoneNL, ik krijg alleen maar verbinding met WiFi. Als ik naar "netwerk operators" ga en klik "Vodafone NL" dan staat er "Kan niet verbinden, probeer he...

jays door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verbruik in My Vodafone niet actueel Alleen-lezen Onopgelost

ik kan sinds juni mijn verbruik niet meer opvragen.Zijn er meer mensen die hier last van hebben?op de website van vodafone kan ik geen melding hierover vinden.

Dory1000 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia Lumia Media Inhoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Ik heb een Nokia lumia 800, vanaf vandaag heb ik een abonnement van Vodafone met internet. Nou heb ik van 1501 een berichtje gekregen waarin "Media-inhoud in dit bericht" staat, als ik erop kli...

NikaZ door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry simkaart in Iphone 4s Alleen-lezen Onopgelost

Lieve mensen, Ik heb net mijn nieuwe Iphone 4S binnen gekregen  maar mijn nieuwe abonnement nij Tele 2 gaat pas 18 juli in. Zonde om nog 1,5 maand alleen maar naar mijn iphone te kunnen kijken... Kan...

AnneEH door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Batterijstatus Samsung galaxy SII klopt niet Alleen-lezen Opgelost

Zodra ik mijn telefoon opgeladen heb geeft mijn Samsung Galaxy S2 aan dat deze 100% ontladen is en nog enkele minuten aanblijft. Dit gaat zo door tot de telefoon leeg is, deze is dan 10% ontladen terw...

Sharony door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Handige links Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een lijstje gemaakt met wat handige links. De VF Mods willen wel eens verwijzen naar een pagina en geven dan (vaak) ook de link.Als we dit nou eens zelf doen? Stel je komt op een deel van bijvo...

NeznirV door Gedreven Liefhebber
  • 90 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Samsung Galaxy Ace valt constant uit Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds afgelopen maandag heb ik de Galaxy Ace via Vodafone ontvangen. In eerste instantie startte het apparaat constantopnieuw als hij aangesloten was aan de oplader.Nu start de telefoon willeke...

Verslechterd bereik na werkzaamheden in Nijmegen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Op maandag 4 juni 2012 heeft Vodafone in Nijmegen werkzaamheden verricht zoals aangegeven op de website. En inderdaad, sinds gisteren zie ik regelmatig EDGE opduiken in de status van mijn telefoo...

MacDEV door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi probleem Samsung Galaxy S Plus Alleen-lezen Onopgelost

Hey,Ik heb op mijn Galaxy S plus het probleem dat ik geen internet heb..Mijn mobiel is verbonden met ons wifi netwerk en heeft 5 streepjes.Maar helaas kan hij nergens mee verbinden... Niet op de brows...

Sterretje op startscherm??! Alleen-lezen Onopgelost

Hello allemaal, ik heb sinds een aantal dagen nu een geel sterretje op mijn startscherm.Ik heb een BlackBerry Torch 9800.Hij staat bovenaan waar ook je sms en Pingberichten komen te staan..Wat is dit ...

Gehan1987 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

data kabel en lader van een vodafone smart Tab 10 Alleen-lezen Onopgelost

wie weet waar?? je de datakabel en eventueel de lader van een vodafone Smart Tab 10, In de vodafone winkels wist men van niets, kreeg te horen dat ik bij HUwei moest kijken, (daar niets gevonden) wie ...

surepower door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Thuis wifi probleem!! "Koppeling mislukt" Alleen-lezen Onopgelost

halloo alleemaaalll,,,,,,,,,,, ik kan geen verbiending maken met mijn wifi thuis. wel sommige andere, door deze probleemm heb ik mijn blackberry 9800 torch geruilt met blackberry 9860 , ik dacht mess ...

Delucan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wel 3g verbinding maar geen internet op HTC One S Alleen-lezen Onopgelost

EDIT: telefoon opnieuw opgestart (en snele opstart modus uitgeschakeld) en probleem opgelost!!-----------------Hallo, Ik heb zins een dag nu geen internet meer op mijn HTC.Hij geeft wel verbinding aan...

marcelee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Blackberry Algemeen] Toegang tot Blackberry email wil niet lukken Alleen-lezen Opgelost

Tot voor kort kon ik mijn email zo enige moeite instellen op m'n Blakcberry Torch. Tegenwoordig moet je inlogggevens hebben. Weet iemand welke dit zijn? Ik heb namelijk m'n blackberry ID al geprobeerd...

MKoster door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerde kleur geleverd Samsung Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, mijn naam is Martijn, ik heb vorige week mijn contract verlengd en een nieuwe telefoon uitgezocht de Samsung Galaxy S2 Black,maar nu kreeg ik de gister de witte binnen gelijk retour gestu...

Mart door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht / Geen internet verbinding Leerdam eo Alleen-lezen Opgelost

De dekking van Vodafone in Leerdam is over het algemeen goed, echter heb ik weinig tot geen internet verkeer via het mobiele netwerk. Berichten via Wattsapp en Tweetdeck komen wel binnen maar http ver...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen