Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,759Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

ik heb gisteren me beltegoed opgewaardeerd, maar toen ik m'n blox wilde activeren was er een storing bij vodafone. ik heb nu alleen whatsapp met wifi. me beltegoed is al wel afgeschreven. ik heb me ba...

Alles in 1 Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond,Mijn vriendin gaat morgen ochtend vroeg naar het buitenland en ik heb voor haar nu net vodafone blox alles in 1 op reis aangezet.Maar omdat die blox tot na 00:00 in de nacht geldig is staat...

Facturatie storneringskosten - mislukte incasso's Alleen-lezen Onopgelost

Hi allemaal, Via deze weg wil ik jullie graag op de hoogte stellen dat klanten van Vodafone vanaf januari eventueel stroneringskosten oftewel "kosten voor mislukte incasso" op hun factuur kunnen terug...

Afwijzing abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste support, Mijn aanvraag voor een nieuw abonnement + toestel is niet door de creditcheck gekomen.Op zich geen ramp, alleen wat ik niet netjes vind is dat jullie vóór de afwijzing wél het geld van ...

Vodafone Mobile Operator of the Year - Tweakers Alleen-lezen Onopgelost

Tweakers Awards 2012: Beste Mobiele Provider Vodafone is door de community van Tweakers verkozen tot "Beste mobiele provider" en mag deze titel een heel jaar lang dragen. Vodafone is met bijna een der...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen