Hoi
van de week mijn abonnement verlengd via Vodafone next. Nu heb ik echter spijt van mijn toestelkeuze.
hoe kan ik dit omwisselen? Dit kan binnen 14 dagen toch?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @San1985
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ben je niet tevreden of klopt er iets niet? Dan kun je het pakket ruilen of retourneren. Hoe je dat doet, is afhankelijk van waar je besteld hebt.
Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone voordat je pakket onderweg is om te annuleren. Vodafone stort dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Heb je je bedacht? Toch het verkeerde gekozen? Zolang we je pakket nog niet verstuurd hebben, kun je de bestelling nog wijzigen. Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Daarna kun je opnieuw bestellen.
Online of telefonische bestelling:
Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen we je daar direct helpen.
Bellen met klantenservice 0800-0560
Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur
Hoi @San1985
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ben je niet tevreden of klopt er iets niet? Dan kun je het pakket ruilen of retourneren. Hoe je dat doet, is afhankelijk van waar je besteld hebt.
Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone voordat je pakket onderweg is om te annuleren. Vodafone stort dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Heb je je bedacht? Toch het verkeerde gekozen? Zolang we je pakket nog niet verstuurd hebben, kun je de bestelling nog wijzigen. Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Daarna kun je opnieuw bestellen.
Online of telefonische bestelling:
Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen we je daar direct helpen.
Bellen met klantenservice 0800-0560
Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur
Het pakket heb ik al, telefoon uitgepakt al zitten de accessoires allemaal nog ongebruikt in de doos en de folie zit er overheen nog. Maar spijt van mijn keuze dus!
Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen ze je daar direct helpen.
Dan lijkt me een winkel bezoeken het beste! Maar doe dit wel binnen 14 dagen en de medewerker neemt de beslissing of het toestel terug genomen kan worden. Bij geringe schade zal deze niet ingenomen worden. Niets meer mee doen, volledig naar fabrieksinstellingen en kijken wat ze doen.
Ik bel ze morgen anders wel even want de Vodafone winkel bij ons is gesloten, dus daar kan ik nu niet terecht.
dan vraag ik ze wel wat ze willen, komt goed! Zit een hoes omheen dus er kunnen geen beschadigingen optreden nu;-)
nu maar duimen dat ik nog kan ruilen ?
En dan nu niet meer gebruiken!
In de doos stoppen
Een warm welkom op de Vodafone Community @San1985
Spijt hebben als haren op je hoofd is wat je natuurlijk niet wilt als je een nieuw toestel krijgt. Ik lees terug dat je even telefonisch contact zou zoeken met mijn collega's. Is het allemaal gelukt?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.