Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Phishing sms? Alleen-lezen Opgelost

"Uw vodafone simkaart is verouderd en vervalt op 6 maart.Vraag een nieuwe simkaart aan op onze website: https:/webvoda.info"Afzender: +31685872856

Losse toestelprijs Alleen-lezen Opgelost

Beste,Wat is de kostprijs van "Huawei Mate 20 Lite zwart" en "Huawei P Smart 2019 Dual Sim zwart" zonder abonnement? Ik werk met prepaid en wens dat zo te behouden. Ik heb dus enkel een nieuwe telefoo...

Stijnnnn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy buds claimen Alleen-lezen Opgelost

Ik had een vraagje over het claimen van de Galaxy Buds, Ik heb namelijk alle gegevens ingevoerd en zou een bevestiging mail van Samsung krijgen, maar heb nog niks gekregen (staat ook niet in spambox e...

Akin S door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sm1 fout code met de voicemail Alleen-lezen Opgelost

Ik kan geen voice meer afluisteren ik krijg de meldcode sm1 voorwaardelijk doorgestuurd van oproepen is uitgeschakeld.ik heb een huawei p20 light

lucia1961 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy buds Alleen-lezen Opgelost

Hoe claim ik mijn Galaxy buds die ik gratis zou ontvangen. Ben niet geheel dom maar via de app Samsung membership lukt het niet

dubbele data bij verlenging. Alleen-lezen Opgelost

hallo, ik zie mijn dubbele data niet bij mijn abonnement . nu is er net paar dagen geleden een nieuwe verlenging van start gegaan maar ik zie hier nog geen dubbele data die ik bij mijn vorige abonneme...

Festivals Alleen-lezen Opgelost

Hoi,

Tegoed onzichtbaar Alleen-lezen Opgelost

Ik kan al dagen mn data tegoed niet checken. Krijg melding in de trant van "Oeps, er is iets stuk. Dit gaan we fiksen." Maar 4 dagen later nog altijd niets te zien. Oplossing? Of kwestie van maar gewo...

Gerbenrb door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Email veranderen Alleen-lezen Opgelost

Hoe verander ik mijn email adres want ik kan niet meer inloggen.

4G-bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo medewerker,Ik woon in het dorp Boven-Leeuwen. In de populierenstraat om precies te zijn. Nu zeggen jullie dat er buiten mijn huis 4G moet zijn. Dit is echter niet het geval. Zodra ik bij mij thu...

Thijs Hol door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb net een duo simkaart gekocht en meer dan een 1/2 uur geleden geactiveerdNu heb ik geen service meer op mijn oude en nieuwe mobiel en kan niet beleen gebeld wordenordernummer nieuwe sim *verwijd...

Abonnement ophogen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb momenteel 10 gb maar is voor mij te weinig kan ik het laten verhogen naar 20 gb?

Ontbrekende data Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in november mijn abonnement verlengt, Red Essential. Er is mij toegezegd dat ik bij ingang van het nieuwe abonnement (mrt) geen 3 maar 8 GB zal ontvangen.Er is niet gesproken over een Ziggo abo...

Tako door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik wil een telefoon gaan kopen maar ik wilde vragen of je een stuk van het toestel kunt betalen en het over blijvende bedrag in termijnen zou kunnen betalen?

Seyma55 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foto's overzetten van telefoon naar laptop Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn foto's overzetten van telefoon naar laptop, maar als ik de kabel aansluit krijg ik niet de optie verbinding maken. Alleen dat hij oplaadt. Wat moet ik doen?? Heb ik dat ergens uit gezet of...

Wensje23 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Switching to post paid account Alleen-lezen Opgelost

Hi,I am using Vodafone prepaid and I would like to switch to one of the post paid options, but keep my sim card.Is this possible without visiting Vodafone store?Regards,Mia

mia5kovic door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simonly naar vodafone next Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag ik wil mijn simonly open breken en dan een abboment met toestel nemen maar dan wel 33 euro per maand betalen en dan toestelbetaling eenmailing 528 euro kan dat dan en moet ik dan de r...

Onterecht abonnement van Phone Medic Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg opeens van Vodafone smsjes dat ik een abonnement PHONE MEDIC zou gebruiken. De kosten zijn 5 euro per week. Ik heb echter geheel geen abonnement afgesloten en nergens toestemming gegeven voor...

petervdl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

verificatiemail Alleen-lezen Opgelost

Kan ik een mail afkomstig van klantenservice@online.com vertrouwen? En is deze afkomstig van Vodafone?Hierin wordt gevraagd om mijn account bij Vodafone te bevestigen.

NaomiWolf door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen