San1985

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengd maar spijt van telefoonkeuze

Hoi

 

van de week mijn abonnement verlengd via Vodafone next. Nu heb ik echter spijt van mijn toestelkeuze.

hoe kan ik dit omwisselen? Dit kan binnen 14 dagen toch?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @San1985 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ben je niet tevreden of klopt er iets niet? Dan kun je het pakket ruilen of retourneren. Hoe je dat doet, is afhankelijk van waar je besteld hebt. 

Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone voordat je pakket onderweg is om te annuleren. Vodafone stort dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Heb je je bedacht? Toch het verkeerde gekozen? Zolang we je pakket nog niet verstuurd hebben, kun je de bestelling nog wijzigen. Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Daarna kun je opnieuw bestellen.


Online of telefonische bestelling:
Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen we je daar direct helpen.

Bellen met klantenservice 0800-0560

Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur

Bekijk in context

7 Reacties 7
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @San1985 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ben je niet tevreden of klopt er iets niet? Dan kun je het pakket ruilen of retourneren. Hoe je dat doet, is afhankelijk van waar je besteld hebt. 

Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone voordat je pakket onderweg is om te annuleren. Vodafone stort dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Heb je je bedacht? Toch het verkeerde gekozen? Zolang we je pakket nog niet verstuurd hebben, kun je de bestelling nog wijzigen. Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Daarna kun je opnieuw bestellen.


Online of telefonische bestelling:
Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen we je daar direct helpen.

Bellen met klantenservice 0800-0560

Openingstijden
Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur
Za 09.00 - 20.00 uur
Zo 09.00 - 18.00 uur

San1985
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het pakket heb ik al, telefoon uitgepakt al zitten de accessoires allemaal nog ongebruikt in de doos en de folie zit er overheen nog. Maar spijt van mijn keuze dus!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen ze je daar direct helpen.

Dan lijkt me een winkel bezoeken het beste! Maar doe dit wel binnen 14 dagen en de medewerker neemt de beslissing of het toestel terug genomen kan worden. Bij geringe schade zal deze niet ingenomen worden. Niets meer mee doen, volledig naar fabrieksinstellingen en kijken wat ze doen. 

San1985
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik bel ze morgen anders wel even want de Vodafone winkel bij ons is gesloten, dus daar kan ik nu niet terecht.

 

dan vraag ik ze wel wat ze willen, komt goed! Zit een hoes omheen dus er kunnen geen beschadigingen optreden nu;-)

 

nu maar duimen dat ik nog kan ruilen ?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En dan nu niet meer gebruiken!
In de doos stoppen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @San1985 

Spijt hebben als haren op je hoofd is wat je natuurlijk niet wilt als je een nieuw toestel krijgt. Ik lees terug dat je even telefonisch contact zou zoeken met mijn collega's. Is het allemaal gelukt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic