RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

gisteren avond dus een bestelling geplaatst voor de iphone 15 pro max 512GB blauw, en zie nu dat de status al staat op "word verwerkt" zal dat betekenen dat hij vandaag al opgestuurd gaat worden? aangezien dat gisteren ook opeens het geval was bij mijn foutieve bestelling.

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Mijn bestelling staat al sinds de 15e op 'wordt verwerkt'. Volgensmij betekent dat dat ze wachten op de levering en dat de rest allemaal is geregeld/goedgekeurd.

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Klopt ‘word verwerkt’ betekend eigelijk wachten tot je toestel leverbaar is. 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

nou maar hopen dat het net zo snel gaat als mijn vorige mislukte bestelling 🙂

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Nou begin ik me zorgen te maken... in de app staat er nog steeds status onbekend bij mij...

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Keertje inloggen via de site, de status verschilde bij mij ook per platform

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Vodafone gebruikt intern het motto 'in-consistency is key' denk ik

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes
Status en levering

Sorry, door een technisch issue kunnen we de exacte status van je bestelling nu niet tonen. We werken hard aan de oplossing. 

 

Dit krijg ik op de computer te zien...

 

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@AleItalia  Ik ook maar dat is hetzelfde als de app bij mij en al de hele tijd hetzelfde. Geen zorgen!

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Maar wat staat er als staus op het scherm voor deze melding? Dus inloggen my.vodafone en dan onder het kopje 'service', Daar zou ook een status moeten staan.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

"onbekend" 

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Vreemd, ff chatten met de klantenservice. Als die bot begint the praten direct 'ik wil een medewerker spreken' typen, dan stopt dat ding en verbind die je door als er iemand beschikbaar is.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Klantenservice heeft een nieuw bandje, als je belt voor de iPhone 15 en je krijgt een sms zonder verwachte leveringsweek of geen sms dan is je wachttijd vanaf dit moment 4-6 weken nu... 

 

Bestellingen staan er goed in, heb alles nog driedubbel gecheckt met de medewerker.

 

Vandaag komt er een een levering en vrijdag ook volgens de medewerkster maar we moesten er niet vanuit gaan dat het om meer dan enkele tientallen telefoons per kleur en GB variant zouden gaan deze week. Vorige week hebben ze van de Pro Max naar zeggen van de medewerker over alle varianten in totaal 200 stuks ontvangen... Maargoed of deze informatie klopt weet ik niet.

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Lijkt mij sterk dat een medewerker van de klantenservice dit zomaar weet hoeveel aantallen er binnen komen...

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Damian jonge jij hebt m toch al ontvangen? 😛

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Was het maar zon feest ja 😂 heb het toestel gisteren opnieuw moeten bestellen vanwege een fout van vodafone...

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Waaat je had toch T&T gehad???

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Damian1998  Huh je had hem zelf geweigerd toch? Of geannuleerd weer. 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Klopt inderdaad ik had een T&T en kwam erachter dat een medewerker van vodafone had gedaan dat ik aan de deur betaal. Terwijl ik duidelijk gezegd had ik wil via factuur betalen (heb hiervan zelfs bewijs). Maar alsnog hadden hun helaas geen andere optie dan die bestelling te annuleren, en dat ik zelf opnieuw een bestelling moest plaatsen waar ik wel achteraf op factuur kan betalen.

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

wat een vervelend bedrijf zeg pff 

 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic