RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

nope sta weer achterin de wachtrij. maar goed had afgelopen vrijdag besteld en vandaag al te horen gekregen dat ik hem morgen kreeg. dus heb opzicht wel hoop

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik denk dat het fout is gegaan bij de aanpassing om eerlijk te zijn. Het proces met Dynalogic is normaal voor nieuwe klanten voor zover ik het me kan herinneren...

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

klopt inderdaad, als het goed is gaat die nu geleverd worden door postnl. maar goed ze konden het niet meer aanpassen dus moest helaas opnieuw bestellen. laten we hopen dat morgen mijn geluksdag is en er bij zit om alsnog te laten bezorgen woensdag 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

🤞

 

Ik ben benieuwd naar de levertijden update morgen😅

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Poeh ja ik ben ook benieuwd naar die levertijden update, maar sta nergens meer van te kijken. Sommige winkels verplaatsen elke dag de levertijd en dat lijkt me helemaal vervelend. Liever een ruimere schatting dan elke dag hoop krijgen… en weer niet….

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Coolblue en Belsimpel hebben daar wel een handje van ja....

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

En toch hopen we allemaal op een positief berichtje morgen…😚

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik ben benieuwd morgen inderdaad...

Frostaphim

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Guys!

Ik volg dit topic al een tijdje anoniem, want tja ik wil ook mijn phone haha!
Ik heb dus 2 iphones besteld en zal hier onder even wat extra info geven.

====== Toestel #1 - iPhone 15 Pro Max | 256 gb | Blue titanium ======

Besteld op: 15 september om 15:04

Track en trace ontvangen op: 3 Oktober om 19:57

Ontvangen op: 4 Oktober om 11:56

Order nummer: #4299xxxxx

 

Extra info:

Dit ging om een nieuw abbonement, nieuw nummer en nieuw toestel.

Kwam van Dynologic maar gebracht door PostNL.

PostNL had zelf maar een handtekening gezet?? gek maarja..

======================================================

 

===== Toestel #2 - iPhone 15 Pro Max | 256 gb | Natural titanium =====

Besteld op: 16 september om 14:14

Track en trace ontvangen op: Nog niet

Ontvangen op: Nog niet

Order nummer: #4300xxxxx

 

Extra info:

Dit gaat om een bestaand vodafone nummer van ongeveer 5 jaar oud.

Toestel verlengt met Vodafone NEXT.

Niks meer gehoord via mail of sms.

======================================================

Frostaphim_0-1696886766649.png

 

 

Hopelijk geeft het een beetje inzicht voor mensen, ik update deze post wanneer ik het andere toestel heb mogen ontvangen.

Veel success en laat je niet gek maken! ik loop rond nu met een iPhone 7 met een batterij percentage van 72%... omdat ik "slim" genoeg al mijn vorige toestel had verkocht haha! Veel succes!

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Order 15 September 19.35: iPhone PM256 NT: status onbekend in app, order staat er goed in. Niet geleverd nog.

 

Order 18 september iPhone pro 256Gb NT: 

status onbekend in app, order staat er goed in. Niet geleverd nog.

Dit toestel is leverbaar als dus de site... maar nog immer niks....

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ruud001 @Ilsjaa voelen jullie al gezonde spanning voor de update van de levertijden?😁🤣

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Iemand nog enig idee hoelaat de update vorige week kwam? 😄 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Bij de vodafone medewerkers al om 8.00 de site geloof ik ergens tussen 10 en 11

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Snel klantenservice bellen met zn alle 😜 

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Jaaaaaaa ik voel de spanning!!! 
klopt geloof dat de update rond 10:30 kwam ofzo?

 

Ik doe een gokje, mijn levertijd staat op 3-4 weken en vanaf nu op 4-6. Dat word denk ik….. 4-6 en vanaf nu 6-8 😂 als ik de andere providers zo lees. Bingooo??

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Ja, nog even afwachten, het is zo 10.30.....

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Ik ga er iig niet vanuit dat ik m deze maand nog ga ontvangen.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ja echt he... Ik mag hopen dat in ieder geval de gewone pro deze week binnenkomt... Die staat al een week op leverbaar. Is er tenminste iemand hier in huis blij (not me)

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

misschien weet iemand van jullie dit; moet ik al beginnen met betalen voor de telefoon (maandelijks) wanneer ik hem nog niet heb ontvangen? Ik heb het abbonement verlengd maar geen flauw idee wanneer dat nu ingaat.

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@spijkermennonee pas zodra je je toestel ontvangt gaat je abonnement in! Je krijgt je contract ook dan pas per mail!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic